Moderator: Moderafo's
Volgens experts bevatten de vaccins voor de politici niet de omstreden adjuvanten,
waarvan veel experts zeggen dat zij permanente ernstige schade aan de gezondheid zullen toebrengen
bmwijnand schreef:Alle gezondheidsmedewerkers (ik word er zelf ook een): laat je aub vaccineren. Het aantal bijwerkingen wordt nauwkeurig geregistreerd (ik denk nog wel beter dan het aantal slachtoffers door de mex. griep). Het aantal ernstige bijwerkingen is nog altijd veeeeeel en veeeeeel lager dan het aantal slachtoffers aan de mex. griep! Daarnaast moet je niet alleen aan je eigen veiligheid denken (oei, krijg ik voor 0,0000001% kans een bijwerking??), maar ook aan die van je patienten. Als gezonde hulpverlener kun je het virus overdragen, met een inenting is dat niet mogelijk!
filia schreef:bmwijnand schreef:Alle gezondheidsmedewerkers (ik word er zelf ook een): laat je aub vaccineren. Het aantal bijwerkingen wordt nauwkeurig geregistreerd (ik denk nog wel beter dan het aantal slachtoffers door de mex. griep). Het aantal ernstige bijwerkingen is nog altijd veeeeeel en veeeeeel lager dan het aantal slachtoffers aan de mex. griep! Daarnaast moet je niet alleen aan je eigen veiligheid denken (oei, krijg ik voor 0,0000001% kans een bijwerking??), maar ook aan die van je patienten. Als gezonde hulpverlener kun je het virus overdragen, met een inenting is dat niet mogelijk!
bmwijnand schreef:filia schreef:bmwijnand schreef:Alle gezondheidsmedewerkers (ik word er zelf ook een): laat je aub vaccineren. Het aantal bijwerkingen wordt nauwkeurig geregistreerd (ik denk nog wel beter dan het aantal slachtoffers door de mex. griep). Het aantal ernstige bijwerkingen is nog altijd veeeeeel en veeeeeel lager dan het aantal slachtoffers aan de mex. griep! Daarnaast moet je niet alleen aan je eigen veiligheid denken (oei, krijg ik voor 0,0000001% kans een bijwerking??), maar ook aan die van je patienten. Als gezonde hulpverlener kun je het virus overdragen, met een inenting is dat niet mogelijk!
? Uit een smiley kan ik niet genoeg informatie halen
filia schreef:bmwijnand schreef:filia schreef:
? Uit een smiley kan ik niet genoeg informatie halen
Die smiley duidt aan dat ik ernstig twijfel aan de vetgedrukte zin. Al ben je ingeënt, dan kan je toch alsnog het virus overdragen??
bmwijnand schreef:Als je gevaccineerd bent en ook de hygiene regels volgt (handen wassen!), dan is die kans heel klein. Het virus overleeft namelijk niet lang buiten het lichaam.
In ieder geval krijgt het virus niet de kans om te repliceren. Dat kan het alleen op een slijmvlies (in de longen dus).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten