Haat en nijd bij vrouwen onderling (?)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

saartje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Re: Haat en nijd bij vrouwen onderling (?)

Berichtdoor saartje » 28 aug 2010 13:07

meissie88 schreef:Om nog ff off-topic verder te gaan:

Hoorde laatst van m'n collega: Rood haar is een teken van incest! :roll: Raar mens...Geloof dat ze me even een rottige seteek moest geven omdat ik ape-trots was omdat mijn inimini-neefje rood haar had :lol:

Nou ja zeg, ik lees het nu pas en grijp vertwijfeld naar m'n rode haardos............. :D Tocht fijn van die helderziende mensen;-)
Psalm 25:2 (ber.)

Jetjuhhh
Mineur
Mineur

Berichtdoor Jetjuhhh » 22 okt 2010 20:32

schelpje3 schreef:Ha ha, als meerdere kipjes om een haantje vechten, vliegen de veren in het rond.
Ik werk over het algemeen liever met mannen :wink:

IDD ik ook, ik heb ochtendkrant gelopen, iedere ochtend om 6 uur met zn 15en koffie en taart :lol: :lol: ik dus als enigste meisje... maar gezéllig dat het was!! ik heb nog nooit een groep van 15 meiden gezien die nooit ruzie hebben...
maar het scheelt ook dat je elkaar 'sochtends maar een half uurtje ziet, dan heb je niet zo snel ruzie :) maar toch :D
Geloof, hoop en liefde!

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 23 okt 2010 09:58

Ik heb gisteren op het werk eens zitten tellen... Op dit moment zitten er 6 vrouwen op kantoor (waarvan 2 niet volledig) + 2 receptionistes.. Binnenkort gaat er 1 met zwangerschapsverlof.... Ik vind het heerlijk zo weinig vrouwen!!! :D Zit dan wel opgescheept met +/- 40 mannen :P Ben ik ook nog eens de jongste op kantoor, dus overal waar ik binnen kom lopen wordt ik met "gejuich" ontvangen... :mrgreen:
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Terug naar “Archief”