oh gelukkig, ik maakte me daar echt zorgen om om die koorts. gister was ik vreselijk moe, heb de hele dag op de bank gelegen. S avonds had ik meer energie, ik dacht weet je ik ga nog even de planten verzorgen en de vensterbank schoonmaken, en hups temp vliegt omhoog...grr.
heb echt geleerd dat ik mijn energie en mijn conditie rustig moet opbouwen, en als ik mezelf goed voel, dan moet ik juist oppassen, omdat je dan snel teveel doet.
ik maak tegenwoordig geen plannen meer tegenwoordig. ik kan tegenwoordig iets makkelijker de boel de boel laten. Maar...ik probeer wel elke dag 1 ruimte in huis te doen. maar als zelfs dat niet lukt maakt het me niet veel uit. ik heb wel beetje een dagritme wat steeds terugkomt, rond 11 uur ben ik wakker, eten, douchen, afwassen, dan even een uurtje uitrusten, iets in huis doen, even rusten, dan naar de stad, even rusten, koken, en dan s avonds iets doen waar ik zin in heb, lezen, sieraden maken, kaarten maken, of even achter de laptop..
dat uitrusten moest ik echt afbouwen, eerst mocht ik een uur iets doen, en dan een uur rusten, inmiddels rust ik steeds even 15 min. als ik nog energie heb, loop ik savonds met mijn man nog wel es naar et strand oid. zodra ik mezelf akelig voel worden, stop ik wel direct.
oooh die dromen, je wil niet weten wat ik allemaal droom, zoooo onwerkelijk!!bizarre is vaak wel dat het personen zijn die ik kort geleden heb gezien, en gebeurtenissen die pas zijn gebeurd, of ergens heb gelezen....
wat ik vooral heb geleerd is dat ik wel mag uitslapen, maar als ik wakker ben en uit mijn bed ben, mag ik niet meer slapen overdag. Ik mag wel vroeger naar mijn bed, maar niet op de bank slapen. Eerst viel ik gewoon in slaap, nu is dat nog maar zelden. Als ik zou gaan slapen, dan mag dat maar 1 uur.
Verder bouw ik mijn conditie op onder begeleiding van mijn fysio, die ook met mijn been helpt, maar ik heb een schema meegekregen van de internist uit antwerpen, en via dat schema bouw ik mijn conditie op.
wat ik vooral met combineren bedoelde is, ik kom uit bed, zet de wasmachine aan, dan beneden eten, even bijkomen, douchen, boven beetje netjes maken, was eruit, en ophangen, dan kom ik langs de wc, spuit ik al wc eend erin, ga dan afwassen, daarna wc schoonmaken. Dan heb ik om 2 uur nl, mezelf aangekleed, gedouched, was opgehangen, wc schoon, en afgewassen. ik probeer zo min mogelijk heen en weer te lopen.
hoe hou jij het werken vol, knap hoor, moet er niet aan denken dat er nu bij te hebben, ik denk dat je me dan kan opvegen...