Optimatus schreef:Zullen we hier nader over praten op het subforum "Geloven en leven"?
Prima
Moderator: Moderafo's
Optimatus schreef:Zullen we hier nader over praten op het subforum "Geloven en leven"?
Marnix schreef:Maar zou je een goed beeld krijgen van hem op basis van wat er in de Flair en de Viva staat? Die bladen hebben zo hun doelgroep en de interviewers stellen ook die vragen die daarbij aansluiten en kunnen dingen weglaten die ze te confronterend vinden of niet passend enz. Tegelijkertijd geloof ik wel dat God hem gebruikt, ondanks alles, om iets van het geloof en het evangelie uit te dragen onder groepen mensen die daar heel moeilijk voor bereikbaar zijn. En daar kunnen we allicht weer wat van leren.
em_ma schreef:Marnix schreef:Maar zou je een goed beeld krijgen van hem op basis van wat er in de Flair en de Viva staat? Die bladen hebben zo hun doelgroep en de interviewers stellen ook die vragen die daarbij aansluiten en kunnen dingen weglaten die ze te confronterend vinden of niet passend enz. Tegelijkertijd geloof ik wel dat God hem gebruikt, ondanks alles, om iets van het geloof en het evangelie uit te dragen onder groepen mensen die daar heel moeilijk voor bereikbaar zijn. En daar kunnen we allicht weer wat van leren.
Tuurlijk, dat blad kan de zaken wat anders over doen komen. Maar ik neem aan dat Arie van te voren nog een keer dat intervieuw te lezen kreeg?
Ik heb meer respect voor een man als Henk Binnendijk. Die straalt wat uit!
em_ma schreef:Net las ik dit:
http://www.nu.nl/column/1927422/jezus-d ... ekpak.html
Zeer smakeloos en respectloos!
Marnix schreef:Misschien moet je dat eens toelichten. Dat hij vroeger niet zo'n christelijk lieverdje was kan kloppen... maar er is voor zijn komst naar de EO vast wel over gesproken. Het gaat dan echt niet zo van: Hij is hip, een beetje christelijk dus laat maar komen. Als je bij de EO werkt moet je je ook zo gedragen en daar is hij nu de fout mee ingegaan en daarom is hij geschorst. Dat kan hij goed begrijpen, hij ziet zijn fout wel in en heeft er spijt van.
em_ma schreef:Net las ik dit:
Boekenlezer schreef:EO schorst Boomsma na fotoshoot
Ik las al eens eerder een opmerking over hem, maar dit slaat werkelijk alles!...waarop Boomsma schaars gekleed te zien is. De foto’s zijn bedoeld voor een eenmalige homoglossy.
Ik durf het eigenlijk nauwelijks te citeren!![]()
Hè bah, wat een viezerd!!![]()
Die vent is echt niet goed wijs, als hij zoiets doet!
Dan ben je toch getikt?!
Boekenlezer schreef:em_ma schreef:Net las ik dit:
Hoe ik die schrijver zie n.a.v. dit artikel: een arrogante kwast, die enorm met zichzelf ingenomen is. Die denkt alles te weten en te kunnen beoordelen, zonder te beseffen hoe dom hij wel is. "Wat niet weet, wat niet deert", nietwaar?
Dat is wat het bij mij oproept. Ik heb er weinig respect voor, figuren die zo schrijven en dat blijkbaar van voldoende niveau achten om het wereldkundig te maken. Een dergelijk artikel maakt geen enkele indruk op mij, en kan wat mij betreft als volstrekt onbeduidend terzijde worden geschoven. Het is immers toch geschreven met een IQ van 0.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten