Moderator: Moderafo's
henkie schreef:Het verschil en de moeilijkheid zit hem het doel van die seksualiteit. Iedereen zal het er toch mee eens zijn dat die in de allereerste plaats bedoeld is om dat met z'n tweeen te beleven.
ja ik wil God volgen in mijn leven,
ik vind het jammer dat sexualiteit zo als iets vies bestempelt wordt, heel groot deel is gewoon puur lichaamelijk, en hormonaal, in je jonge jaren heb je daar meer mee te maken (denk ik), soms heb je daar gewoon een uitlaatklep voor nodig, ik vindt het daarom ook geen raar iets of verkeerd iets als je het zo doet, zoals ik al zei wordt het wel een stuk anders als je niet meer kunt slapen zonder(dus verslaafd bent) of er nogal specifieke fantasieen voor nodig hebt, dan zoek je het gewoon op, lijkt mij
elosa schreef:Vinden jullie het erg om even aan te geven of je in je leven God wilt volgen, of niet?
Dat maakt voor mij namelijk wel verschil, ook in hoe jullie er tegen aan kijken!
Als je God niet wilt volgen, dan maakt het je verder niet uit wat de bijbel erover zegt, en spreek je vanuit een ander kader en bril!
elosa schreef:Vinden jullie het erg om even aan te geven of je in je leven God wilt volgen, of niet?
henkie schreef:Het tweede wat je noemt is natuurlijk hélemáál 2009.
Ik geniet want ik voel en ik denk en het zal er toch niet voor niets zitten. Ik weet niet of je een man hebt maar ik mag hopen dat als hij lustig wordt naar een andere vrouw je dat liever niet hebt. Net zo lief als je liever niet ziet dat een lustige vieze oude man van je dochter af zou blijven. Nu heeft dat niets met zelfbevrediging te maken maar ik wil alleen maar aangeven dat je hedonistische uitgangspunt maar zeer beperkt houdbaar is.
DesertRose schreef:Ik vind dat jongeren vanaf hun twaalfde moeten kunnen trouwen. Dan ben je af van de volgende problemen:
- pubertijd
- buitenhuwelijkse seksuele daden/wensen
- zaadophoping als dat bestaat.
- zelfbevrediging.
Alleen het geeft het volgende probleem, dat dat in onze maatschappij niet past.
Trouwen vanaf je vruchtbaarheidsdatum of er vrij vlot na, is mijns inziens een biologisch juistere vorm van leven.
Niet dat dat zou moeten, maar het zou moeten kunnen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten