Hippieblijhoofd schreef:MissF schreef:Maar als je nu jong trouwt, dan gaat op kamers wonen niet meer.
Dat waag ik tegen te spreken. Als ik en mijn vriend gaan trouwen, en hij krijgt een baan hier in de buurt, gaan wij wellicht in een studentenflat wonen met z'n tweeen. Dan zouden we hetzelfde wonen als dat mijn vriend nu met zijn twee huisgenotes woont, niets anders aan. Ik snap niet waarom 'trouwen' ook altijd zoveel beperkingen met zich mee zou moeten brengen. En aangezien ik nog wel even studeer, kan ik dan ook gewoon naar borrels en verenigingsactiviteiten en zo ook genieten van het studentenleven. Maar misschien hang ik dan liever burgerlijk bij manlief op de bank. Je weet het nooit natuurlijk..

jullie inschattende zal het wel bankhangen worden, en dan alle realitysoaps kijken
Anyway, ik ben nu een dikke 5 jaar vrijgezel, en het bevalt me nog steeds goed, ik heb ook totaal geen "drive" om een relatie te krijgen. aan de andere kant, als ik een heel leuke meid tegenkom en zij vindt mij ook wel leuk, zal ik haar ook weer niet laten lopen
Ik ben op zich wel blij dat ik tot nu toe geen lange relaties heb gehad (langste half jaar), omdat ik me elk jaar toch weer ontwikkel, zowel qua mening op verschillende zaken als qua interesses. ik ben sinds mijn twintigste behoorlijk veranderd, vind ik zelf. nu is het aan de andere kant de vraag of ik diezelfde verandering ook zou hebben gemaakt als ik een relatie had gehad, dan maak je zo'n ontwikkeling samen door, als het goed is.
Ik vind het in ieder geval prettig dat ik nu veel kan reizen en andere leuke dingen doen. ik weet wel dat je zulke dingen als je een relatie hebt zeker niet helemaal op hoeft te geven, maar het zal voor mij toch best lastig zijn een eventuele relatie in mijn agenda in te passen