Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Toevallig las ik gister bij mijn ouders het RD. En idd, een schakeltje: deze hopeloze vrijgezel wordt 20 jaar.
Whaaaa, als je dan al hopeloos bent, en dat vrienden of familie dan zo'n advertentie voor je neer zetten...
LauraC schreef:MissF schreef:Toevallig las ik gister bij mijn ouders het RD. En idd, een schakeltje: deze hopeloze vrijgezel wordt 20 jaar.
Whaaaa, als je dan al hopeloos bent, en dat vrienden of familie dan zo'n advertentie voor je neer zetten...
Hahaha, nou ja, 20 is ook wel redelijk hopeloos, toen was ik al bijna 2 jaar getrouwd![]()
Airke schreef:LauraC schreef:MissF schreef:Toevallig las ik gister bij mijn ouders het RD. En idd, een schakeltje: deze hopeloze vrijgezel wordt 20 jaar.
Hahaha, nou ja, 20 is ook wel redelijk hopeloos, toen was ik al bijna 2 jaar getrouwd![]()
Da's pas hopeloos!
LeChat schreef:Ik had het ook echt niet kunnen waarderen als men mij zo in de krant had gezet destijds... Je ziet trouwens toch ook wel 'ns meisjes van 18 tussen die Schakeltjes staan (het is lang geleden dat ik ze gezien heb, dus misschien inmiddels niet meer), iig had ik daar dan altijd medelijden mee: ben je nou zo wanhopig of word het je aangepraat door je omgeving? Zo van: meid, zie dat je onder de pannen komt!
*Annet* schreef:Ik vraag nooit aan iemand of het geen tijd wordt voor een relatie maar ik vind het wel vaak sneu voor mensen die al half 20 zijn en single zijn. Niet omdat een relatie nu zo geweldig is enz. maar het lijkt mij zo erg als je geen maatje hebt waar je door dik en dun op kun steunen. Waar je bij kan lachen en huilen en zoiets heb je als mens toch zo nodig?
Airke schreef:LauraC schreef:MissF schreef:Toevallig las ik gister bij mijn ouders het RD. En idd, een schakeltje: deze hopeloze vrijgezel wordt 20 jaar.
Da's pas hopeloos!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten