Ik word er niet goed van

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 07 sep 2008 17:29

Of met een lijst aan eisen: de oude waarheid toegedaan, geen tv, niet roken, hobby's wandelen en puzzelen, in het midden van het land, oost west thuis best enz. (oost west thuis is t ook wat)

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 07 sep 2008 19:17

Ik zou bij zulke belacties op m'n verjaardag gewoon m'n telefoon uitzetten!

En idd, jonge mannen van 52 :roll: Typisch geval van geen zelfkennis ;)

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 08 sep 2008 08:30

Ik had het ook echt niet kunnen waarderen als men mij zo in de krant had gezet destijds... Je ziet trouwens toch ook wel 'ns meisjes van 18 tussen die Schakeltjes staan (het is lang geleden dat ik ze gezien heb, dus misschien inmiddels niet meer), iig had ik daar dan altijd medelijden mee: ben je nou zo wanhopig of word het je aangepraat door je omgeving? Zo van: meid, zie dat je onder de pannen komt!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 08 sep 2008 09:50

*Annet* schreef:misschien is er nog een zus of vriendin die tegen de tijd van je verjaardag een advertentie in het rd plaatst voor je!

Wat! Hier heb ik nog nooit van gehoord! En gaan mensen er dan ook serieus van uit dat ze een man/vrouw door die advertentie vinden?

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 08 sep 2008 10:16

Toevallig las ik gister bij mijn ouders het RD. En idd, een schakeltje: deze hopeloze vrijgezel wordt 20 jaar.
Whaaaa, als je dan al hopeloos bent, en dat vrienden of familie dan zo'n advertentie voor je neer zetten...
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 08 sep 2008 10:51

Ik kijk ook altijd naar die advertentie's vind zo iets geweldig om dat te lezen. Je moet dan toch wel erg hopeloos zijn, als je zo'n advertetie plaatst.

ChupaChups
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor ChupaChups » 08 sep 2008 11:26

LeChat schreef:of word het je aangepraat door je omgeving? Zo van: meid, zie dat je onder de pannen komt!

...in sommige streken van het land werkt dat idd zo ja. Als je voor je 20e niemand hebt, ben je een hopeloos geval. :roll:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 08 sep 2008 11:28

MissF schreef:Toevallig las ik gister bij mijn ouders het RD. En idd, een schakeltje: deze hopeloze vrijgezel wordt 20 jaar.
Whaaaa, als je dan al hopeloos bent, en dat vrienden of familie dan zo'n advertentie voor je neer zetten...

Hahaha, nou ja, 20 is ook wel redelijk hopeloos, toen was ik al bijna 2 jaar getrouwd ;) :mrgreen:

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 08 sep 2008 18:01

Haha, net een van de buurkinderen:

Eerst heel onschuldig: Saskia, hoe oud ben jij? Ikke: 28
Daarna toch wel een beetje verlegen: Maar trouwen de mensen in Nederland nooit?

:mrgreen:

Airke
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Airke » 08 sep 2008 22:07

LauraC schreef:
MissF schreef:Toevallig las ik gister bij mijn ouders het RD. En idd, een schakeltje: deze hopeloze vrijgezel wordt 20 jaar.

Hahaha, nou ja, 20 is ook wel redelijk hopeloos, toen was ik al bijna 2 jaar getrouwd ;) :mrgreen:

Da's pas hopeloos! :mrgreen:

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 09 sep 2008 06:20

Airke schreef:
LauraC schreef:

Ik wilde het niet zeggen :P maar ieder z'n ding he ;)

marjo
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor marjo » 09 sep 2008 11:48

Als ik er nu naar kijk, denk ik ook hoe kun je nu hopeloos zijn als je 18 of 20 bent? Nog tijd genoeg.

Maar toch kan het zo voelen als je die leeftijd hebt. Gewoon je bent jong en onzeker. Zou er ooit iemand komen en hoe en wanneer? Eigenlijk snap ik het best een beetje.

keessie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor keessie » 09 sep 2008 14:46

LeChat schreef:Ik had het ook echt niet kunnen waarderen als men mij zo in de krant had gezet destijds... Je ziet trouwens toch ook wel 'ns meisjes van 18 tussen die Schakeltjes staan (het is lang geleden dat ik ze gezien heb, dus misschien inmiddels niet meer), iig had ik daar dan altijd medelijden mee: ben je nou zo wanhopig of word het je aangepraat door je omgeving? Zo van: meid, zie dat je onder de pannen komt!

Misschien was ze gewoon erg eenzaam. Maar ik denk dat zulke schakeltjes eerder als grap door vrienden worden geplaatst. Ik neem ze dus niet zo serieus.
Stap voor stap, weer een stapje verder.

Pauline

Berichtdoor Pauline » 09 sep 2008 15:54

*Annet* schreef:Ik vraag nooit aan iemand of het geen tijd wordt voor een relatie maar ik vind het wel vaak sneu voor mensen die al half 20 zijn en single zijn. Niet omdat een relatie nu zo geweldig is enz. maar het lijkt mij zo erg als je geen maatje hebt waar je door dik en dun op kun steunen. Waar je bij kan lachen en huilen en zoiets heb je als mens toch zo nodig?

ben over een maand precies halverwege de 20, ik ben al 5 jaar vrijgezel en nee ik vind het niet erg.
natuurlijk mis ik soms intiem contact. of lekker knuffelen ofzo, maar verder de meeste tijd...vind ik het echt niet erg en ben ik juist blij. in mijn ogen is een relatie alleen maar iets wat er voor zorgt dat dingen vaak langzamer gaan. je moet het samen regelen etc...alleen gaat een stuk sneller, en ik wil gewoon nog een hoop doen:-)
maar goed, als het de tijd is dan is het ook goed hoor.

waar ik vaak wel heel erg van baal zijn dan van die mensen die je 1 keer per jaar ziet en die vragen: 'heb je al een vriend?' nee is het dan als antwoord en dan komt het: 'een vriendin dan?, ach ja tegenwoordig kan dat toch ook dus ik dacht ik vraag het maar'
dat vind ik gewoon stom.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 09 sep 2008 16:01

Airke schreef:
LauraC schreef:

Ja, ik weet het :mrgreen:

Terug naar “Archief”