Moderator: Moderafo's
een kennis van m'n ouders heeft bij 7 maanden het kindje verloren = miskraam. Terwijl alles heel goed ging. Kijk zo zie je maar dat een miskraam altijd helaas kan gebeuren.rosekapje schreef:14 weken is toch wel laat voor een miskraam? Ik kreeg bij Simon met 15 weken een bloeding en dat vond mijn verloskundige niet echt verontrusten omdat het dan meestal niet misgaat, ikzelf zat natuurlijk wel flink in de rats, maar gelukkig was er niks aan de hand.
kwebbel schreef:een kennis van m'n ouders heeft bij 7 maanden het kindje verloren = miskraam. Terwijl alles heel goed ging. Kijk zo zie je maar dat een miskraam altijd helaas kan gebeuren.rosekapje schreef:14 weken is toch wel laat voor een miskraam? Ik kreeg bij Simon met 15 weken een bloeding en dat vond mijn verloskundige niet echt verontrusten omdat het dan meestal niet misgaat, ikzelf zat natuurlijk wel flink in de rats, maar gelukkig was er niks aan de hand.
kwebbel schreef:een kennis van m'n ouders heeft bij 7 maanden het kindje verloren = miskraam. Terwijl alles heel goed ging. Kijk zo zie je maar dat een miskraam altijd helaas kan gebeuren.rosekapje schreef:14 weken is toch wel laat voor een miskraam? Ik kreeg bij Simon met 15 weken een bloeding en dat vond mijn verloskundige niet echt verontrusten omdat het dan meestal niet misgaat, ikzelf zat natuurlijk wel flink in de rats, maar gelukkig was er niks aan de hand.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten