Moderator: Moderafo's
Riannee schreef:Mijn zondag was wel oke.
Ik ben niet naar de kerk geweest, m'n ouders waren een weekendje weg en het was 's ochtends avondmaal. Ik heb op het kindje van m'n zus en zwager gepast zodat zij samen naar het avondmaal konden, ik heb er toch nog niet zo veel aan.
Verder heb ik daarna bij hun gegeten en 's middags even bij onze oma op bezoek geweest.. daarna naar huis gegaan om m'n tentamens voor te bereiden, 's avonds weer naar m'n zus wezen koffiedrinken en daarna nog even geleerd en tv gekeken.
Volgende week wordt het weer netjes naar de kerk, haha.
toen ik verkering had met mijn (nu) man, heb ik toestemming gevraagd om daar bij het Avondmaal te mogen zijn. Na veel discussie en moeite hebben ze mij toegelaten. Ze vroegen dingen als: zijn jullie inmiddels verloofd? e.d. Het was net of we een toekomst moesten veilig stellen*|Scatie schreef:Wij waren een keer in de kerk waar wij ook belijdenis hebben gedaan (na ons trouwen zijn we in een andere plaats gaan wonen en dus ook naar een andere gemeente gegaan) toen er Avondmaal was en wij mochten toen ook niet deelnemen omdat je bij ons een briefje ofzo moet hebben van je kerkenraad en dat moet inleveren bij de gemeente waar op dat moment Avondmaal wordt gehouden. Zodat er geen mensen aangaan die geen kerkelijk recht hebben of onder de tucht staan.
Voelt heel raar...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten