Moderator: Moderafo's
rosekapje schreef:waarom niet, als ik er niet over begin, gebeurt het helemaal niet.
esli schreef:Speedy schreef:
em_ma schreef:
Speedy schreef:
Vraagje: waarom komen vrouwen op de meest onmogelijke momenten (9 van de 10x) met een lijst met dingen die gedaan moeten worden op een moment dat je eindelijk effe onderuit wil gaan zitten?
Sommige dingen moeten gebeuren voordat je onderuit kunt zakken. Een man ziet de klus waarschijnlijk niet of wil em niet zien
Laat maar ............ als man verlies je het met die redenaties het toch altijd en klinkt het onvermijdelijke "ja, vrouw" maar weer.
Absurd zeg! Ik kom nooit met een lijst met dingen aan die mijn man moet doen. We weten allebei wat er moet gebeuren in en om huis en we overleggen gewoon wie wat wanneer doet.
Dit is idd wel absurd, een hele lijst aan iemand geven wat ie moet doenDat is toch handig in overleg lijkt me zo. Als er troep van iemand ligt en de ander wil dat het opgeruimd wordt dan kan je toch nog zelf bepalen wanneer dat gebeuren moet. En je weet toch (neem ik aan) ook wel allebei een beetje wat er moet gebeuren.
Kan hij ook de tuin onderhouden?pol schreef:hoe herkenbaar. Hier zweeft ook alles rond en ik ruim bijv. de schuur niet op. Hij bekijkt het maar. Af en toe moppert hij dat het zon bende is. Nou en... laat je handen wapperen en ruim het op
Over concentratieproblemen: kan ook best zijn.
Maar gisteravond heb ik gewerkt en het huis was aan kant en er was gestofzuigd, dus langzaam winnen we terrein. Tegen die tijd dat we 50 jaar getrouwd zijn.......
Evelien schreef:Jo'tje schreef:Nee nogal wiedes, het is toch ook zíjn huis.
gheghe.. precies!!
mijn vriend en ik doen samen het huishouden! (al bemoe ik me iets meer met de was).
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 19 gasten