Giovannino schreef:Neem van mij aan, echte mannen zijn net zo ijdel als vrouwen
Wat vinden de dudettes alhier van baarden, borsthaar en (half)lang haar??
Mijn droomman van ooit: Langachtig haar, donker, stoer maar al net zo gevoelig, laten we zeggen: type Galateia-man

En dat vind ik nog steeds geweldig, maar dan kom je opeens toch een andere man tegen
Kort haar, gewoon een soort van stekels, vaak een pet op, spijkerbroeken, t-shirts, maar meestal overhemden, nooit colbertjes, suede bruine jas, meestal stoppels en sik, borsthaar niet te veel, en een geweldige lach (mooie tanden en lippen) die me gelijk opviel

En een mooie diepe stem. Ik vind hoge stemmetjes een afknapper. Kortom: ik ben gevallen op een type waarvan ik niet had gedacht dat ik daar ooit op zou vallen
Verder is hij gewoon lief, zorgzaam, bereid om anderen te helpen (ten koste van zichzelf, want nu slikt hij antidepressiva), cynisch over z'n psychische toestand (en ik ook, dat levert soms hilarische opmerkingen op) Soms is ie eigenwijs, absoluut niet ijdel (pas toevallig wel een bui, maar die waaide snel over

) verder heel nuchter, maar wel in de ruwe-bolster-blanke-pit-vorm.
We steunen elkaar door dik en dun, zijn de beste maatjes, hebben veel lol en hebben alles voor elkaar over. Overigens zijn de meeste mannen anders in gezelschap dan dat ze zijn als ze met hun partner samen zijn. Dat merk ik wel heel sterk
Jeps, ook ik heb het wel getroffen dacht ik zo