Moderator: Moderafo's
Smurffie schreef:Luister scheet, overal op elke bruiloft wordt een ceremonimeester gevraagd voor hulp, zodat de dag geen chaos wordt en gewoon vlekkeloos verloopt, niet om de avond in te delen wat betreft stukjes. Het is helemaal niet vreemd ofzo als het bruidspaar bepaald hoe de vond ingedeeld wordt
Alphonsus schreef:Smurffie schreef:Luister scheet, overal op elke bruiloft wordt een ceremonimeester gevraagd voor hulp, zodat de dag geen chaos wordt en gewoon vlekkeloos verloopt, niet om de avond in te delen wat betreft stukjes. Het is helemaal niet vreemd ofzo als het bruidspaar bepaald hoe de vond ingedeeld wordt
Vlekkeloos??
jamillah schreef:Wel jammer dat je zelf vol vuur mee stond te doen aan stukjes op bruiloften van broer en zus. Ik weet niet hoe de kleuter dat heeft gedaan in het verleden maar het is wel schaamteloos om maar te wensen dat je dan zelf geen stukjes wilt. Jammer maar helaasch, je krijgt wat je verdient. Doos!
Evelien schreef:jamillah schreef:Wel jammer dat je zelf vol vuur mee stond te doen aan stukjes op bruiloften van broer en zus. Ik weet niet hoe de kleuter dat heeft gedaan in het verleden maar het is wel schaamteloos om maar te wensen dat je dan zelf geen stukjes wilt. Jammer maar helaasch, je krijgt wat je verdient. Doos!
jullie zijn me ook een stel he.....
Alphonsus schreef:Smurffie schreef:Alphonsus schreef:Smurffie schreef:Owja?
Ik kan ernstig maar ook heel geestig en leuk zijn.
Helaas voor jou vieren we het in besloten kring
Dan mis je toch een aardige aankleding voor de avond.
Kan het besluit (besloten kring) nog herzien worden<
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten