Ik wil er nog een kilo of 25 afhebben!
En nee, niet gaan roepen dat ik anorexia ontwikkel ofso!
Dat gebeurd zovaak dat mensen me gaan waarschuwen terwijl men ziet dat dat er nog makkelijk afkan

Moderator: Moderafo's
essieee schreef:Hahah, dat kan wel eens heel erg meevallen Riska![]()
Ik wil er nog een kilo of 25 afhebben!
En nee, niet gaan roepen dat ik anorexia ontwikkel ofso!
Dat gebeurd zovaak dat mensen me gaan waarschuwen terwijl men ziet dat dat er nog makkelijk afkan
Galateia schreef:Ik begin NU met 2 kilo afvallen. Zow. NU. Geen lekkers meer... totdat ik 2 kilo ben afgevallen. Want die ene leuke broek kan ik nog wel aan, maar zit toch ietsje te strak... de Kerstkilootjes moeten er af!!!
MrSokkie schreef:Galateia schreef:Ik begin NU met 2 kilo afvallen. Zow. NU. Geen lekkers meer... totdat ik 2 kilo ben afgevallen. Want die ene leuke broek kan ik nog wel aan, maar zit toch ietsje te strak... de Kerstkilootjes moeten er af!!!
Ga je ook meer bewegen? Dat helpt namelijk enorm, zeker in het begin, om af te vallen.
Galateia schreef:Ja, ik fiets wat rondjes op mijn hometrainer en ik ga weer regelmatig een rondje rennen buiten. Dan zijn die 2 kilo's er in no-time weer af en ben ik weer normaal, voordat mijn broertje trouwt. Want ik heb echt een oelala-mooi jurkje voor die bruiloft... dus ik moet even in shape komen
MrSokkie schreef:Galateia schreef:Gespierd hoef ik dan weer niet te worden
Ik heb het idee dat je een vrouw bent, en dan hoef je je daar niet zo snel zorgen om te maken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten