Moderator: Moderafo's
Loucom schreef:Bij mij in de buurt van de baby's gaat het wat minder.
Buurmeisje van 5 maanden heeft sinds kort beugels omdat ene heup niet goed zit en daardoor ene been korter is dan ander.
Mijn nichtje van 1,5 maand ligt nu in het ziekenhuis. RS-virus en omdat haar veel moeite kost met ademen krijgt zuurstof toegediend. Verder kan het ziekenhuis niks doen.
En neefje van 1 maand heeft een te snelle ademhaling waar ze nog niet van weten hoe het komt.
Haai leuke fotos, hij ziet er heel lief en tevreden uit.
trijntjejohanna schreef:hier is het slapen van Matteo ook een ramp!!
gisteravond ging het al helemaal mis.. huilen huilen huilen.... hij heeft gewoon anderhalf uur liggen krijsen... ben er tussendoor wel heen gegaan.. en toen na anderhalf uur.. toen kon ik niet meer... ik wist niet meer wat ik moest doen... dus heb maar besloten om hem weer in de kinderwagenbak te leggen.. leek me op dat moment beter.. want ik was wanhopig en tobias was niet thuis...
Vannacht begon hij ineens keihard te gillen.. wij zaten allebei direct omhoog in bed.. geen idee wat er was... maar hij gilde 2 keer heel hard en daarna huilde hij.. hij wilde niet drinken.. wilde niet liggen.. hij wilde niks... ik heb em bij mij in bed genomen... ook dat was eigenlijk niet goed... maar ik heb hem toch bij me laten liggen en uiteindelijk is hij wel weer in slaap gevallen.. om vervolgens heel onrustig te slapen.. dus het was niet echt een fijne nacht... uitslapen kon ik ook niet, want ik moest vanmorgen om 9 uur naar de huisarts
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 18 gasten