De refowebkids [deel 4]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 08 feb 2008 18:39

Leuke foto's Haai. En leuk shirt heeft hij aan. :)

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 08 feb 2008 18:54

Haai: leuke foto's!! En eindelijk de lach op de foto! Goed getimed!!!

Rosekapje: moet zeggen dat ze het erg leuk vond, maar ik vond het eigenlijk te druk. Een volgende keer doen we het iig anders blew :)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 11 feb 2008 13:19

hier is het lekker rustig...milan is net weer terug van een weekendje uit logeren.. ik legde hem op bed.. hij protesteerde eerst ... hij slaapt tussen de middag niet meer.. maar gaat wel naar boven om te rusten :wink: maar nu werd het ineens verdacht stil.. en ja hoor hij slaapt!!!

Ook Matteo slaapt nu... dus heeeeeeeeeeeeeeeerlijk!! lang geleden dat ze beiden sliepen tussen de middag..

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 11 feb 2008 20:16

Bij mij in de buurt van de baby's gaat het wat minder.
Buurmeisje van 5 maanden heeft sinds kort beugels omdat ene heup niet goed zit en daardoor ene been korter is dan ander.
Mijn nichtje van 1,5 maand ligt nu in het ziekenhuis. RS-virus en omdat haar veel moeite kost met ademen krijgt zuurstof toegediend. Verder kan het ziekenhuis niks doen.
En neefje van 1 maand heeft een te snelle ademhaling waar ze nog niet van weten hoe het komt.

Haai leuke fotos, hij ziet er heel lief en tevreden uit. :D
Leef je droom.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 11 feb 2008 20:19

das minder loucom!
vaak komt dat van die heupjes wel weer goed.. amar et is wel vervelend!
sterkte voor de andere twee... pff.. rs virus.. is niet niks!

hier loopt alwin van boven naar beneden en van beneden naar boven.. madam wil niet slapen... maar is wel helemaal op!! tis de laatste poging! en dan ga ik maar weer eens.. miss helpen drie slokjes drinken dan wel..

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 11 feb 2008 20:24

Een vriendinnetje van me had ook een heup dit niet helemaal goed in de kom zat. Zij heeft toen een paar maanden in gips gelopen, maar heeft er helemaal niets aan over gehouden. Om er op een positieve manier tegen aan te kijken: gelukkig hebben ze het nu ontdekt een niet een stuk later, wanneer het moeilijker is om te behandelen (zeker als ze willen gaan lopen). Heel veel sterkte niettemin!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 11 feb 2008 20:26

hier in de straat zei een moeder: t kind heeft er geen last van.. maar de moeder des te meer!!
Die dochter heeft nu zelf ook een spreidbroek

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 11 feb 2008 20:36

Ik had vroeger ook een spreidbroekje,
en Ilona wordt daarom met 3 maanden hierop gecontroleerd in ziekenhuis.

Vandaag voor 't eerst bij het CB geweest.
Alles was goed, en Ilona voor het eerst boven geboortegewicht: 3960gr.
Ze drinkt weinig ( 7 a 8 x 70cc).
Maar dat was geen probleem omdat ze groeit en er goed uitziet.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 11 feb 2008 20:48

En PPM2, slaapt jullie kleine dame al?

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 11 feb 2008 21:52

hier is het slapen van Matteo ook een ramp!!

gisteravond ging het al helemaal mis.. huilen huilen huilen.... hij heeft gewoon anderhalf uur liggen krijsen... ben er tussendoor wel heen gegaan.. en toen na anderhalf uur.. toen kon ik niet meer... ik wist niet meer wat ik moest doen... dus heb maar besloten om hem weer in de kinderwagenbak te leggen.. leek me op dat moment beter.. want ik was wanhopig en tobias was niet thuis...

Vannacht begon hij ineens keihard te gillen.. wij zaten allebei direct omhoog in bed.. geen idee wat er was... maar hij gilde 2 keer heel hard en daarna huilde hij.. hij wilde niet drinken.. wilde niet liggen.. hij wilde niks... ik heb em bij mij in bed genomen... ook dat was eigenlijk niet goed... maar ik heb hem toch bij me laten liggen en uiteindelijk is hij wel weer in slaap gevallen.. om vervolgens heel onrustig te slapen.. dus het was niet echt een fijne nacht... uitslapen kon ik ook niet, want ik moest vanmorgen om 9 uur naar de huisarts

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 11 feb 2008 22:30

Loucom schreef:Bij mij in de buurt van de baby's gaat het wat minder.
Buurmeisje van 5 maanden heeft sinds kort beugels omdat ene heup niet goed zit en daardoor ene been korter is dan ander.
Mijn nichtje van 1,5 maand ligt nu in het ziekenhuis. RS-virus en omdat haar veel moeite kost met ademen krijgt zuurstof toegediend. Verder kan het ziekenhuis niks doen.
En neefje van 1 maand heeft een te snelle ademhaling waar ze nog niet van weten hoe het komt.

Haai leuke fotos, hij ziet er heel lief en tevreden uit. :D

rs virus nou vertel mij wat....

Mijn nichtje was nog geen 2 maanden en had het RS virus. (ze is nu 14 maanden) en heeft pas weer het RS virus gehad. Ze is afgevallen. Toen was het weer over. En nu ademt ze alsof haar leven er van afhangt. (alsof je een boom hoort omzagen) Echt zo sneu.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 11 feb 2008 22:32

trijntjejohanna schreef:hier is het slapen van Matteo ook een ramp!!

gisteravond ging het al helemaal mis.. huilen huilen huilen.... hij heeft gewoon anderhalf uur liggen krijsen... ben er tussendoor wel heen gegaan.. en toen na anderhalf uur.. toen kon ik niet meer... ik wist niet meer wat ik moest doen... dus heb maar besloten om hem weer in de kinderwagenbak te leggen.. leek me op dat moment beter.. want ik was wanhopig en tobias was niet thuis...

Vannacht begon hij ineens keihard te gillen.. wij zaten allebei direct omhoog in bed.. geen idee wat er was... maar hij gilde 2 keer heel hard en daarna huilde hij.. hij wilde niet drinken.. wilde niet liggen.. hij wilde niks... ik heb em bij mij in bed genomen... ook dat was eigenlijk niet goed... maar ik heb hem toch bij me laten liggen en uiteindelijk is hij wel weer in slaap gevallen.. om vervolgens heel onrustig te slapen.. dus het was niet echt een fijne nacht... uitslapen kon ik ook niet, want ik moest vanmorgen om 9 uur naar de huisarts

Hmm dat is zeker vermoeiend zeg!! poeh. En slaapt hij nu al!? of begint het meestal s'nachts?

En hoe gaat het met milan (slapen?)

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 12 feb 2008 09:16

ze was super vannacht! om de drie uur!! k weet neit wat me overkwam :lol:

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 12 feb 2008 18:55

lekker!!!
Sarah heeft ook netjes doorgeslapen, de nacht ervoor lag ze 2 uur te krijsen :? ze was alleen wel half 8 wakker, vond ik best vroeg :lol:

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 12 feb 2008 20:39

hopelijk houden ze het beide zo vol! vandaag ook maar steng geweest overdag! k laat haar gewoon brullen als ze haar natje en droogje heeft gehad! en t werkt! ze slaapt heeerlijk!

nu et ritme er zo in houden.. dan komt et ws nog wel goed ook!

Terug naar “Archief”