zomervakantie 2008

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 22 jan 2008 14:44

mirjan22 schreef:kun je bij de danielkampen ook zien wie er nog meer mee gaan?
zo ja hoe kun je dat zien.

Nee dat kan niet. Een poosje voor dat je op kamp gaat krijg je een papier met alle namen, adressen etc. van iedereen erop die meegaat. En nog ff wat dingetjes voor vertrek en aankomt, stafleden etc.
Wat de toekomst brengen moge........

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 22 jan 2008 16:14

owke,

heb al wel gezien dat het al behoorlijk vol zit idd.
Ik wil dr nog ff over gaan denken.maja heb wel gezien dat dat niet te lang kan :P

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 22 jan 2008 17:29

mirjan22 schreef:owke,

heb al wel gezien dat het al behoorlijk vol zit idd.
Ik wil dr nog ff over gaan denken.maja heb wel gezien dat dat niet te lang kan :P

Idd, tzit al behoorlijk vol. Moet hier ook snel beslissen :wink:.

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 22 jan 2008 18:19

aan welke zit jij te denken dan annette?
en welke groep neem je nu?
ik ben zelf 22 dus ga zowieso in die van 19+

als ik ga he, want moet best ff over nadenken ofk wel in mn uppie durf enz. hahah

Dirk
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Dirk » 22 jan 2008 18:36

mirjan22 schreef:aan welke zit jij te denken dan annette?

als ik ga he, want moet best ff over nadenken ofk wel in mn uppie durf enz. hahah

Het leuke van danielkampen is de groep. Ik ben een keer of 5 alleen (dus zonder bewust met iemand anders in te schrijven) op kamp geweest en heb dat eigenlijk altijd heel positief ervaren. je wordt vanzelf opgenomen in de groep, zeker als je zelf ook meedoet met de groep.

Maar waarom gaan Annette en Mirjan niet lekker samen op kamp?
Wijsheid en Intelligentie: een wereld van Verschil!!

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 22 jan 2008 18:49

Lalage schreef:
Abdijbiertje om 1:00 schreef:Dus als het aan mij ligt: Amerika 8)

Wat trekt je aan Amerika?

Niet al te veel bijzonders, maar omdat vrienden van mijn vriendin daar voor een half jaar heen gaan ivm stage kunnen we misschien wel voor een week of wat daar overnachten.
Het staat nog in de kinderschoenen, maar de eerste plannen zijn er.
Volgens mij zitten ze vlakbij Grand Rapids.
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 23 jan 2008 00:02

Dirk schreef:
mirjan22 schreef:aan welke zit jij te denken dan annette?

Het leuke van danielkampen is de groep. Ik ben een keer of 5 alleen (dus zonder bewust met iemand anders in te schrijven) op kamp geweest en heb dat eigenlijk altijd heel positief ervaren. je wordt vanzelf opgenomen in de groep, zeker als je zelf ook meedoet met de groep.

Maar waarom gaan Annette en Mirjan niet lekker samen op kamp?

De groepen zijn vaak idd erg leuk! Bedankt voor je idee! Heb het gewoon gemist, en gaat daarom maar weer n keer :wink:.

@ Mirjan; heb je n Pb gestuurd.

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 29 jan 2008 19:43

Ah, een topic over de vakantie voor de komende zomer is er al! :D
Ik liep al met gedachten er eventueel een te openen, aangezien ik er mijn gedachten over heb. Maar dat is dus niet meer nodig.

Mijn wens om eens naar de Verenigde Staten van Amerika te gaan is nog altijd onvervuld. Kost wel stevig wat geld, dat wel. Ik kan niet zeggen dat ik het niet heb, alleen heb ik een beetje een hekel aan het uitgeven van grote bedragen. Maar als ik er eens heen wil, zal het er toch van moeten komen.
Bij Beter-uit Reizen hebben ze een reis naar de Verenigde Staten. Maar waarom staat Beter-uit in mijn geheugen te boek als organisatie waar ik niet echt wat gezien heb? O ja, ik weet het weer. Dat heeft te maken met de leeftijdscategorieën. De jongerenreizen zijn daar voor de leeftijd 18 t/m 30 jaar, en daar val ik buiten. Dat zie ik op de webstek niet terug, maar het staat in de reisgids van de jongerenreizen. Uiteraard kan ik opbellen om voor de zekerheid een beeld te krijgen hoe het precies zit.
Er is ook een alle-leeftijden-reis, maar dat trekt mij niet zo. (Nee, ook nog nooit geprobeerd.)

Amarant Reizen heeft ook een vakantie naar de Verenigde Staten.
Vorig jaar ben ik met die organisatie naar Cornwall geweest. Dat was een echte wandelvakantie. Ik vond het behoorlijk intensief. De lichamelijke inspanning van zo'n actieve reis kan ik op zich wel aan. Alleen kan ik psychisch wel eens wat meer behoefte aan rust voelen dan ik daar krijg. Tenminste, dat was mijn ervaring toen. Een jaar eerder was het heel anders, maar dat was dan ook een ander soort vakantie.
Wat mij een beetje tegenstaat aan Amarant, is de hele tijd dat gezing uit de Opwekkingsbundel. Dat is bij Beter-uit Reizen anders. Wat dat betreft heb ik van Amarant Reizen een wat 'evangelischere' indruk, terwijl Beter-uit in dat opzicht wat gemengder op mij overkomt. De reisleidster was weliswaar officieel gereformeerd-vrijgemaakt, maar had wel overduidelijk een 'evangelische' inslag. En het jaar ervoor was er een echtpaar als reisleiding, die ook duidelijk 'evangelisch' was. Dan ben ik zelf toch wat anders. Dat 'evangelische' is mijn ding niet echt.
Overigens hebben ze daar ook een reis naar Rusland! Dat is niet verkeerd! Dat ben ik eigenlijk nog nooit tegengekomen. Zoiets wil ik ook een keer doen.

Op vakantie met Amicitia, een reformatorische reisvereniging, lijkt mij wel mooi. Alleen heb ik daar nog niet echt iets gevonden wat naadloos aansluit op mijn reiswensen. Een vakantie naar Brazilië is op zich wel aardig, maar ik zie het nou niet direct als een 'must'.
Italië is altijd mooi om heen te gaan. Ik ben er inmiddels vier keer geweest. Wat dat betreft niet een heel spannende keus. Maar ik zal er vast nog wel eens komen. (Sì, parlo italiano! 6:) )

Ik ben er nog niet uit wat ik precies ga doen. Ik moet er nog over nadenken. :-k
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 29 jan 2008 20:53

Abdijbiertje om 1:00 schreef:
Lalage schreef:
Abdijbiertje om 1:00 schreef:Dus als het aan mij ligt: Amerika 8)

Wat trekt je aan Amerika?

Niet al te veel bijzonders, maar omdat vrienden van mijn vriendin daar voor een half jaar heen gaan ivm stage kunnen we misschien wel voor een week of wat daar overnachten.
Het staat nog in de kinderschoenen, maar de eerste plannen zijn er.
Volgens mij zitten ze vlakbij Grand Rapids.
Grand Rapids is in elk geval keurig behoudend, daar zit half geëmigreerd kerkelijk Nederland ;-).

Sedert kort is 't bedrijf waar ik werk Amerikaans geworden, we zijn nu onderdeel van een zeer groot bedrijf met in ongeveer elk land wel een vestiging. Biedt leuke mogelijkheden en ik kan voor combi werk/vakantie naar een vestiging naar keuze. Vooral in de VS en in Canada hebben ze veel vestigingen, wellicht ga ik dat doen, in combinatie met familiebezoek, maar dat is nog niet zeker.

@ Boekenlezer: Brazilië is wel moooooi! Je moet gaan tijdens het carnaval. Daar is dat dronken Brabantse gehuppel niks bij!
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

Harm-J
Majoor
Majoor

Berichtdoor Harm-J » 29 jan 2008 21:00

Debor@ schreef:@ Boekenlezer: Brazilië is wel moooooi! Je moet gaan tijdens het carnaval. Daar is dat dronken Brabantse gehuppel niks bij!

Dat zou Boekenlezer dan wel eens hele rode konen kunnen gaan geven. :schaterlach:
Het is ons maar geleend, de vele mooie dingen.
Ons onbetwistbaar eigendom, zijn de herinneringen.

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 29 jan 2008 21:10

Harm-J schreef:
Debor@ schreef:@ Boekenlezer: Brazilië is wel moooooi! Je moet gaan tijdens het carnaval. Daar is dat dronken Brabantse gehuppel niks bij!

Dat zou Boekenlezer dan wel eens hele rode konen kunnen gaan geven. :schaterlach:
Ach joh, de Braziliaanse schonen vallen juist op rooie Hollandse wangen en bovendien vindt het echte werk 's avonds pas plaats, dan is het toch donker :mrgreen:

Harm-J
Majoor
Majoor

Berichtdoor Harm-J » 29 jan 2008 22:04

Echte werk...sávonds 8-[ Moet Boekenlezer dan juist helemaal niet binnen blijven.. :mrgreen:
Het is ons maar geleend, de vele mooie dingen.

Ons onbetwistbaar eigendom, zijn de herinneringen.

Hadassa
Mineur
Mineur

Berichtdoor Hadassa » 30 jan 2008 13:51

Het is de bedoeling dat wij naar Tjechië gaan, als er nog mensen die daar al eens zijn geweest dan horen we het graag :P .
U schonk mij het leven en de liefde, Uw zorg heeft mij bewaard !

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 30 jan 2008 16:41

Harm-J schreef:Echte werk...sávonds 8-[ Moet Boekenlezer dan juist helemaal niet binnen blijven.. :mrgreen:
Nee, want dan wordt het pas leuk buiten 8)

Om niet helemaal offtopic te gaan, de plannen Canada zijn sedert gisteren ietwat concreter geworden. Wordt vervolgd, heb er wel heel veel zin in.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 30 jan 2008 16:45

Teuntje schreef:Het is de bedoeling dat wij naar Tjechië gaan, als er nog mensen die daar al eens zijn geweest dan horen we het graag :P .

Ja, afgelopen jaar. Heel mooi, maar wel saai. Wij zaten in een heel klein dorpje, dat echt nog een beetje achterliep, dat maakte het wel leuk. Maar echt fantastisch vond ik het niet. Wel enorm mooi, als je van de natuur houdt :D
(maargoed, dat vind ik het nergens denk ik, ik hou niet zo van op vakantie gaan).
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Terug naar “Archief”