Mislukte en gelukte internetdates

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 23 jan 2008 17:16

Hannah2006 schreef:Ik ben getrouwd met mijn internet date. Van tevoren had ik nooit gedacht dat een internet date tot iets serieus kon leiden, maar dat zal ik nu niet meer zeggen. Al heel snel wisten we dat wij samen iets moois hadden.
jep ik sluit me aan bij jou Hannah, bij ons ging het precies zo :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

kipje18
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor kipje18 » 31 jan 2008 21:54

kwebbel schreef:
Hannah2006 schreef:Ik ben getrouwd met mijn internet date. Van tevoren had ik nooit gedacht dat een internet date tot iets serieus kon leiden, maar dat zal ik nu niet meer zeggen. Al heel snel wisten we dat wij samen iets moois hadden.

bij ons ook :mrgreen:
Afbeelding
Buellrider en kipje18 verloofd op 15-09-2006

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 31 jan 2008 22:09

kipje18 schreef:
kwebbel schreef:

bij ons ook :mrgreen:

hier ook :mrgreen:

australiafreak
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor australiafreak » 04 feb 2008 14:04

wat ik vooral geleerd heb van internetdates is dat je niet te lang moet chatten, maar gewoon vrij vlot moet afspreken omdat je anders een heel beeld in je hoofd hebt dat maar zo heel anders kan zijn irl.
En het risico van lang chatten is dat je in de chat al een heel stuk verder kan zijn dan irl. Dat kan een date soms een beetje ongemakkelijk maken :wink:

Maar het kan ook gewoon errug gezellig zijn, zonder dat er verder wat gebeurt. dat zijn eigenlijk de leukste dates!
Dear Jesus, I have a problem, it's me...
Dear Child, I have the answer, it's Me!

Joortje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Joortje » 04 feb 2008 14:12

Hé, nu je het zegt, dat is herkenbaar, aus!
Alleen ging het bij mij niet om een internetdate, maar iemand die ik irl heb leren kennen, daarna veel contact gehad via msn/mail enzo, en toen weer irl ontmoetingen... Omdat hij ver bij mij vandaan woont, konden we elkaar niet zo vaak zien (daardoor is het ook overgegaan.. :-( ) Maar via internet zeg je veel makkelijker dingen als irl!
Neem mijn leven, laat het HEER,
Toegewijd zijn aan UW eer...
Maak mijn uren en mijn tijd,
Tot UW lof en dienst bereid!

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 11 feb 2008 07:45

Ik had gisteren een hele leuke date met iemand die ik heb leren kennen via internet, en dat was heel erg gezellig. Ik had ook snel met haar afgesproken, inderdaad ook om te voorkomen eerst ellenlang te mailen en daar ben ik nu erg blij mee.

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 11 feb 2008 09:11

x
Laatst gewijzigd door *|Scatie op 10 aug 2008 18:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Atheist1984

Berichtdoor Atheist1984 » 11 feb 2008 14:18

MrSokkie schreef:Ik had gisteren een hele leuke date met iemand die ik heb leren kennen via internet, en dat was heel erg gezellig. Ik had ook snel met haar afgesproken, inderdaad ook om te voorkomen eerst ellenlang te mailen en daar ben ik nu erg blij mee.

Vind je haar leuk?

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 11 feb 2008 18:35

Atheist1984 schreef:
MrSokkie schreef:Ik had gisteren een hele leuke date met iemand die ik heb leren kennen via internet, en dat was heel erg gezellig. Ik had ook snel met haar afgesproken, inderdaad ook om te voorkomen eerst ellenlang te mailen en daar ben ik nu erg blij mee.

Vind je haar leuk?

jaaaaaa!! :mrgreen:

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 11 feb 2008 19:41

Eén mislukte (na 20 maanden) en één gelukte. Inmiddels 9 maanden getrouwd met de gelukte :lol:

De mislukte hield het niet bij 1 date maar wilde denk ik het daterecord breken. Ik kwam erachter dat zij inmiddels ook getrouwd is en heb meelij met de arme jongen die erin getrapt is. :roll: Wat zal hem nog te wachten staan :?:

Ik heb mijn vrouw hier op het forum leren kennen. Na een paar maanden hebben we is wat afgesproken en haar ma lokte me steeds met taart daarheen dus dat gaf een beetje de doorslag eigenlijk :mrgreen:

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 12 feb 2008 18:23

w00t! mijn internet-date gaat een vervolg krijgen!! :mrgreen:

Atheist1984

Berichtdoor Atheist1984 » 12 feb 2008 18:59

MrSokkie schreef:w00t! mijn internet-date gaat een vervolg krijgen!! :mrgreen:

Ben je verliefd?

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 12 feb 2008 19:30

Tof voor je, Sokkie!

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 12 feb 2008 20:41

Atheist1984 schreef:
MrSokkie schreef:w00t! mijn internet-date gaat een vervolg krijgen!! :mrgreen:

Ben je verliefd?

Ja, ik denk het wel. Is wel even geleden zeg, maar echt zo leuk!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 13 feb 2008 16:09

australiafreak schreef:wat ik vooral geleerd heb van internetdates is dat je niet te lang moet chatten, maar gewoon vrij vlot moet afspreken omdat je anders een heel beeld in je hoofd hebt dat maar zo heel anders kan zijn irl.
En het risico van lang chatten is dat je in de chat al een heel stuk verder kan zijn dan irl. Dat kan een date soms een beetje ongemakkelijk maken :wink:

Maar het kan ook gewoon errug gezellig zijn, zonder dat er verder wat gebeurt. dat zijn eigenlijk de leukste dates!
jep idd aus! Wij hebben 4 maanden gemaild ofzo en dat vond ik meer als zat. Hij wilde trouwens al eerder afspreken maar dat hield ik nog even op de achtergrond. Gelukkig was/is hij zeer geduldig 8)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Terug naar “Archief”