Moderator: Moderafo's
kwebbel schreef:brrr wat koud!! Heb je daar een speciale reden voor? (had je dat al genoemd/heb ik er overheen gelezen ...?)
Dus je hebt geen opstalverzekering, inboedelverz., wa verz., krant, uitvaartverz., internet, gemeentelijke belastingen, waterschapsbelasting, om nog maar eens iets te noemen? Dat zijn m.i. ook redelijk vaste lasten, toch?MissF schreef:Vaste lasten zijn voor ons:
hypotheek, auto verzekeringen, auto belastingen, gas, water, elektriciteit, telefoonrekeningen van huistelefoon en mobiels.
André schreef:Dus je hebt geen opstalverzekering, inboedelverz., wa verz., krant, uitvaartverz., internet, gemeentelijke belastingen, waterschapsbelasting, om nog maar eens iets te noemen? Dat zijn m.i. ook redelijk vaste lasten, toch?MissF schreef:Vaste lasten zijn voor ons:
hypotheek, auto verzekeringen, auto belastingen, gas, water, elektriciteit, telefoonrekeningen van huistelefoon en mobiels.
vind je dat niet gevaarlijk ? Zorgen dat je nog wat op de bank heb staan? Ik bedoel, er kan altijd iets gebeuren zodat het kapitaal daalt of zelfs opraakt...... Wij hebben allebei wel een uitvaartverzekering en idd wat jij ook al zei: een verzekering aan de hypotheek gekoppeld.Lalage schreef:Wij hebben ook geen uitvaartverzekering, maar zorgen wel dat we wat geld op de bank hebben. We hebben wel zo'n verzekering aan de hypotheek gekoppeld: als een van ons iets overkomt, worden de lasten verlaagd zodat je niet hoeft te verhuizen om financiele redenen.
Trouwens: een auto is duur... mijn man betaalt dat mooi van zijn loon. Ik koop servies van het mijne, want dat vindt hij dan weer niet nodig
lolLalage schreef:Die verzekeringen vind ik maar dubieuze dingen, alleen al de manier waarop men probeert het je aan te smeren... zo'n gladjakker aan de deur. Als je het geld zelf spaart heb je er denk ik meer aan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten