Moderator: Moderafo's
Voda schreef:Jaa allemaal een goede jaarswisseling, doe voorzichtig !![]()
Als jullie straks allemaal het oorverdovende lawaai hebben gehoord, komt er nog een vraag bìj:
* is na alle herrie jullie mening nog veranderd over vuurwerk ? *
(ìk heb nù al een paar keer gemopperd vandaag over belachelijke hoeveelheden herrie)
kurtyo schreef:Mwah, oké is het niet. Maar de vraag dringt zich natuurlijk op, wat er uiteindelijk gevaarlijker is aan strijkers dan aan het zelf maken van matjes met astronauten (bijvoorbeeld).
rosalie83 schreef:MissF schreef:Mijn man had met zijn broertje illegaal vuurwerk gekocht, een klein beetje.
Nu suggereer je dat een klein beetje illegaal vuurwerk niet zo erg is. In mijn ogen is illegaal sowieso niet okee.
MissF schreef:rosalie83 schreef:MissF schreef:Mijn man had met zijn broertje illegaal vuurwerk gekocht, een klein beetje.
Nu suggereer je dat een klein beetje illegaal vuurwerk niet zo erg is. In mijn ogen is illegaal sowieso niet okee.
Huh?
Ik kan dat er totaal niet uit opmaken eigenlijk. Foute interpretatieIk heb alleen gemeld dat hij een klein beetje illegaal vuurwerk heeft gekocht. Dat is alles. Ik vind vuurwerk sowieso grote onzin, om daar geld aan uit te geven. en illegaal vind ik helemaal stom. Maargoed, dat doet er niet toe, het was gewoon 1 feitelijke zin
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten