Serieus nemen; ja. Eens zijn is weer een ander verhaal.
Ik heb niet het gevoel dat hij nieuws brengt, in hetgeen je van hem quote.
Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:Dat was natuurlijk niet het enige wat hij gezegd heeft en bovendien heb ik oko nergens beweerd dat hij met verrassende nieuwe inzichten komt. Het is vooral interessant als een reflectie op de Israëlische samenleving en het vredesproces.
Maar jij bent het niet met hem eens dus? Waarom niet?
Yael schreef:Op welke bron baseerde de Pers dat? En waar bestond die provocatie dan uit? Er zal ongetwijfeld veel meer over te zeggen zijn, dan in dat ene artikel staat van de Pers.
Ah ik herinner me dat het nu 40 jaar geleden is de Zesdaagse oorlog, vandaar zeker dat artikel.
Aragorn schreef:dalethvav schreef:Kijk, weer typisch zo´n staaltje van het voor zichzelf verpesten.
Wat klinkt dat toch weer heerlijk paternalistsich.![]()
Hoe vaak hebben de Joden het niet voor zichzelf verpest? Oh nee, dat kunnen ze helemaal niet want ze hebben toch huge een militaire overmacht..
Aragorn schreef:Mwah, feiten. Het toontje is typisch dat van een leraar die voor een klierende klas staat en zegt: als er nu nog één propje gegooid wordt moeten jullie allemaal nablijven. Vervolgens vliegt er een propje naar voren en dan 'hebben ze het voor zichzelf verpest'. Paternalistisch dus.
Wbt Fatah, die manifesteren zich idd niet zo heel gematigd de laatste tijd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten