Moderator: Moderafo's
Jo'tje schreef:lammetje schreef:Maar de diane35 mag je toch helemaal niet lang achter elkaar gebruiken??? Mijn collega vertelde me pas dat het super slecht voor je was....
Onzin volgens mij hoor.
Ik moet één keer per jaar bij mijn huisarts m'n bloeddruk laten controleren, en zolang ik geen andere vreemde bijwerkingen krijg mag ik dat ding gewoon blijven slikken van hem.
Jannoek schreef:kan je van de pil een hoge bloeddruk krijgen dan? Weer iets geleerd
Heb daar iig geen last van, want m'n bloeddruk is erg laag, haha...
Diane is volgens mij de enige die echt voor acne werkt. Dit middel wordt ook voor 3 maanden voorgeschreven, en niet zoals de reguliere pil 6 maanden. (als het tenminste nog zo is, het is weer een tijd geleden dat ik er voor geleerd heb)
kwebbel schreef:Ik heb Microgynon en het bevalt me prima! Geen toename van gewicht gelukkig (want ik moet nog in mijn trouwjurk![]()
) ik slik het vanwege verschrikkelijk hevige menstruatie en pijnen.
Maarree... er wordt natuurlijk ook verteld door mensen dat je de pil niet MAG slikken omdat je dan het krijgen van kinderen zou tegenhouden. Met name mijn opa en oma zeggen dat. Nu zou het qua ruimte (1 slaapkamer) niet echt uitkomen als er een kind zou komen, maar ik ben er van overtuigd dat daar ook weer een oplossing voor komt. Hoe denken jullie daar over?
Dank voor het aanbodMissF schreef:kwebbel schreef:Ik heb Microgynon en het bevalt me prima! Geen toename van gewicht gelukkig (want ik moet nog in mijn trouwjurk![]()
) ik slik het vanwege verschrikkelijk hevige menstruatie en pijnen.
Maarree... er wordt natuurlijk ook verteld door mensen dat je de pil niet MAG slikken omdat je dan het krijgen van kinderen zou tegenhouden. Met name mijn opa en oma zeggen dat. Nu zou het qua ruimte (1 slaapkamer) niet echt uitkomen als er een kind zou komen, maar ik ben er van overtuigd dat daar ook weer een oplossing voor komt. Hoe denken jullie daar over?
Tja, wij hebben wel nog 2 slaapkamers extra, en ook een enorme garage waar we minimaal 2 slaapkamers kunnen maken, als we willen, dus eventuele kindjes kunnen er makkelijk bij
Maar ik slik wel de pil als anticonceptie, voor als we getrouwd zijn dan heEigenlijk omdat we het erg fijn vinden om even een tijdje samen te zijn. Samen genieten van ons nieuwe leventje samen, van ons huis, van elkaar. Maar al zou het zo zijn dat we eerder een kindje verwachten, dan is het ook meer dan welkom!
Maar ik vind het ook erg fijn om lekker mijn opleiding af te maken en te werken, wat gewoon niet zo makkelijk meer is als je een kindje hebt.
Maar al zou het wel komen, dan weet ik nu al dat we superblij zijn!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten