Markie schreef:Zn liefde zat echt niet diep. Anders heb je niet na 2 maanden al een ander. Lijkt me wel duidelijk.
Tjah, jij kan het weten toch?
Moderator: Moderafo's
Dippie schreef:Hmmz... Khad het niet verteld om mn ex zwart te maken idd, en daarbij komt nog eens dat hij hier zo goed als nooit meer komt. En tjah...Dat jij (aragorn) nu toevallig weet wat zn naam is... Bedankt dat je die hier ff neerknalt, dan weten degene die het niet wisten, het nu ook gelijk!
Ik geloof vast en zeker dat hij echt van mij gehouden heeft, daar kan ik gewoon niet omheen. Hij liet dat in de kleinste dingen aan mij merken. Daar twijfel ik dus niet aan. Maar ik vraag me nu idd wel af tot wanneer hij echt van mij gehouden heeft en wanneer dat weg is gegaan. Ik geloof nu namelijk niet meer dat dat pas weg is gegaan, nadat het uit is gegaan.
Ja, er zal vast ook een stuk jaloezie bij zitten, ook al zou ik hem absoluut niet meer terug willen en kunnen nemen als vriend. Maar waar ik nu meer mee "zit" is de vraag hoe het allemaal kan. Ik heb eigenlijk alleen maar onbegrip. Ik had het nog een beetje kunnen "begrijpen" als hij degene was met de twijfels, ook al vind ik 2 maanden veel te snel. Hij wilde het niet uit maken, hij wilde met mij verder, enz....
Pff... Er zijn nog heel veel meer dingen, waardoor ik echt mijn vraagtekens hierbij heb, maar die zal ik hier niet noemen.
Markie schreef:Dippie, wees maar blij dat je van m afbent. Zn liefde zat echt niet diep. Anders heb je niet na 2 maanden al een ander. Lijkt me wel duidelijk.
Dippie schreef:We hebben het samen uitgemaakt, omdat ik twijfelde en hij zekerheid van mij wilde. Als het aan hem had gelegen had het helemaal niet uit gegaan, want hij hield nog onwijs veel van mij! En daarom begrijp ik er niets meer van!
Ik snap van jou reakties niet zo veel.
Sofieke schreef:Ik snap van jou reakties niet zo veel.
Ws. is dat een verschil tussen mannen en vrouwen..... Ik kan me er nl. wel weer iets bij voorstellen. Bovendien denk ik zomaar dat er verschil is tussen Dippies gevoelsmatige reactie, en de verstandelijke.... Nu is het volgens mij meer de gevoelsmatige reactie die hier geuit wordt.
Er zou natuurlijk ook afgevraagd kunnen worden hoeveel hij van zijn nieuwe parnter houdt, als het zo snel is, en hij wel echt tot het eind van jou gehouden heeft Dip...
Maar inderdaad, ik acht het niet onmogelijk dat hij zowel voor jou als zijn nieuwe partner de juiste gevoelens koester(de)....
Dippie schreef:We hebben het samen uitgemaakt, omdat ik twijfelde en hij zekerheid van mij wilde. Als het aan hem had gelegen had het helemaal niet uit gegaan, want hij hield nog onwijs veel van mij! En daarom begrijp ik er niets meer van!
*Annet* schreef:Heb wel eens het idee dat mannen eerder aan een nieuwe relatie toe zijn als vrouwen.
Misschien is het niet maar het lijkt wel zo.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 10 gasten