ach...evolutieleer is ook bewezen, en waarom drink je alcohol? Omdat het gezond is of omdat het toch te lekker is om te laten staan. Onder welke steen komen jullie vandaan zou ik zeggen, evolutie is geen kwestie van geloven je kan ook niet geloven in de stelling van Pythagoras, het is bewezen, een feit! Jullie komen niet onder een steen vandaan maar een menhir, een eeuwenoud boek volledig ge(mis)bruiken als gids in deze modernde tijden. Jullie zijn als een steen op het water, als je niet met de stroming meegaat zink je.
Ik eet inderdaad geen vlees en jus heel weinig, maar dat omdat ik het niet lekker vind als ik van mijn prak een soepje maak. Jullie oordelen doorgaans ook over je mede christenen.... DE reden waarom er verschillende stromingen binnen christendom bestaan. Die heeft het niet juist...dat is verkeerd, zij draagt geen hoed oh oh oh wat erg. Zij heeft al seks gehad voor huwelijk, wat een zonde..nu moeten ze zo snel mogelijk trouwen. Maar als het er op aan komt en je woont ongehuwd samen, dan ben je ineens wel al getrouwt voor God

, maar niet voor de wet, en maakt het uit elkaar gaan dus ook als een zonde. Krom? Klein beetje maar.
Ik heb júllie al beoordeelt naar de maatstaven waarmee jullie anderen beoordelen, dat was mijn hele doel van dit bericht. Denk er maar eens goed over na. Pokeren is ook een onschuldig spel waarbij je plezier kan hebben, en je weet het, lachen is gezond

. Toch zit hier ook de duivel in....volgens jullie, omdat het beginnen met een spel kan leiden tot het verslaafd raken aan het spel. Nu beheers jij je alcohol nog, maar wanneer gaat de alcohol jouw beheersen.
Tussen drinken en drinken zit geen verschil, dat maak jejezelf wijs, omdat de drang naar drank sterker is dan jezelf. Denk er maar over na. Drank beinvloed je gemoedstoestand altijd, is ook bewezen

. Zeker bij een stroming als gereformeerden had ik toch wel verwacht dat absolute nuchterheid op prijs werd gesteld. Ik heb jullie met jullie eigen meetlat gemeten jongens.