Moderator: Moderafo's
marrrjol3in schreef:Lalage schreef:Verliefd worden via internet is dus juist handig, want dan kan je op lichamelijk gebied niets doen
Heb ik eveneens ervaring mee, maar uiteindelijk leidt dat toch tot een ontmoeting (die trouwens keihard kan tegenvallen omdat de betrokkene in het echt nogal tegen valt.
Bovendien kan zo'n internet verliefdheid een ware obsessie worden. Dan ontmoet ik liever iemand, zodat ik weet hoe diegene in het echt is.
Dan maar (minder) aantrekkingskracht.
Jannoek schreef:Hippieblijhoofd schreef:Jannoek schreef:ook met goede vrienden (van het mannelijk geslacht dan in mijn geval)kan je volgens mij wel een speciale aantrekkingskracht hebben. Zonder verliefd te zijn.
Of klinkt dit heel vaag?
nee nee! klinkt helemaal niet vaag *herkent*
Gelukkig. Krijg namelijk wel 's het idee dat dit niet herkenbaar is
.
Raar is het eigenlijk wel... je aangetrokken voelen tot iemand doet me eigenlijk toch meer denken aan verliefd zijn dan aan vriendschap. Maar misschien is dat juist wel het probleem
Boekenlezer schreef:Jannoek schreef:Hippieblijhoofd schreef:Jannoek schreef:ook met goede vrienden (van het mannelijk geslacht dan in mijn geval)kan je volgens mij wel een speciale aantrekkingskracht hebben. Zonder verliefd te zijn.
Of klinkt dit heel vaag?
.
Raar is het eigenlijk wel... je aangetrokken voelen tot iemand doet me eigenlijk toch meer denken aan verliefd zijn dan aan vriendschap. Maar misschien is dat juist wel het probleem
Ik heb het idee, dat dit typisch iets voor vrouwen is.
Mannen zitten anders in elkaar als het over verliefdheid gaat, denk ik. (Misschien omdat ze rationeler zijn? Sowieso schijnen ze veel sneller te 'vallen'.)
marrrjol3in schreef:Lalage schreef:Verliefd worden via internet is dus juist handig, want dan kan je op lichamelijk gebied niets doen
Gerdien B. schreef:Ik vind het altijd erg apart dat je verliefd kan worden via digitale weg zonder elkaar ooit gezien te hebben. (wij kenden elkaar irl al even voor we verkering kregen)
Jannoek schreef:Boekenlezer schreef:Jannoek schreef:Hippieblijhoofd schreef:Jannoek schreef:ook met goede vrienden (van het mannelijk geslacht dan in mijn geval)kan je volgens mij wel een speciale aantrekkingskracht hebben. Zonder verliefd te zijn.
Of klinkt dit heel vaag?
.
Mannen zitten anders in elkaar als het over verliefdheid gaat, denk ik. (Misschien omdat ze rationeler zijn? Sowieso schijnen ze veel sneller te 'vallen'.)
toch kan ik ook wel meerdere voorbeelden noemen waarbij het andersom het geval is...
Hippieblijhoofd schreef:Jannoek schreef:Boekenlezer schreef:Jannoek schreef:Hippieblijhoofd schreef:Jannoek schreef:ook met goede vrienden (van het mannelijk geslacht dan in mijn geval)kan je volgens mij wel een speciale aantrekkingskracht hebben. Zonder verliefd te zijn.
Of klinkt dit heel vaag?
.
toch kan ik ook wel meerdere voorbeelden noemen waarbij het andersom het geval is...ik ook
zekharyahu schreef:Nou, ik vind verliefdheid juist niet leuker. Het hindert me in m'n functionerenVerliefdheid daarentegen terwijl je een relatie hebt en pas nadat je een relatie bent aangegaan, lijkt me wel weer erg fijn ja
Kan toch
Jannoek schreef:Hippieblijhoofd schreef:Jannoek schreef:Boekenlezer schreef:Jannoek schreef:Hippieblijhoofd schreef:Jannoek schreef:ook met goede vrienden (van het mannelijk geslacht dan in mijn geval)kan je volgens mij wel een speciale aantrekkingskracht hebben. Zonder verliefd te zijn.
Of klinkt dit heel vaag?
.
toch kan ik ook wel meerdere voorbeelden noemen waarbij het andersom het geval is...ik ook
ik denk eigelijk zelfs dat wat boekenlezer zegt, eerder andersom het geval is. Ken meer voorbeelden dat vrouwen sneller 'vallen' dan dat mannen dat doen. Mannnen zijn veel erger gehecht aan hun vrijheid of zo
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 8 gasten