Ik zou het RD er niet bij betrekken, dan wordt je toch heel erg aan hun doelgroep gekoppeld en ze willen dan vast teveel vingers in de pap. RD is ook zo'n grote organisatie. De charme van Xist in Christ is bv dat het door een klein groepje jongeren wordt gerund.
We kunnen ook wel een onderzoek doen, maar straks blijkt dat het merendeel van de respondenten een christelijke viva-versie wil en ik wil wel een inhoud wat mijn hart heeft. Dan liever maar een kleine doelgroep. Online starten lijkt mij het meest veiligst,goedkoopst en overzichtelijkst.
Ook zo exaxt mogelijk positioneren, zodat we ons duidelijk onderscheiden. Ik vind het niet erg op tijd te stoppen in iets wat uiteindelijk niet haalbaar is, als het maar geen geld is, dat heb ik niet
Kunnen we niet een lijst maken met mensen die mee willen werken en wat ze denken te kunnen bijdragen aan inhoud, onderwerpen e.d. Dan kunnen we eens afspreken en brainstormen. Alleen dat lijkt me al erg leuk, inspirerend en gezellig, ook al wordt eht niks, haha
vacatures:
- (ervaren) schrijvers
- fotografen
- vormgever(s)
- mensen met kennis, ervaring en netwerk binnen een bepaald onderwerp, eerder genoemd - mensen met ervaring in het schrijven van leuke columns
- zeer acurate eindredacteuren
- iemand die een beetje goed in websitefrutselen is
- iemand met fondsenwerving en marketingfeeling en een realistische kijk op wat haalbaar is.
-meer?
Othello, Daphne, Sela, Napoleon zouden mee willen werken, maar misschien meer mensen en wat lijkt jou geschikt om te doen? Mijn bijdrage in deze kan zijn mijn communicatie-achtergrond, btje schrijfervaring en ik zou het vooral leuk vinden om te schrijven over ontwikkelingssamenwerking en andere culturen.