Maar het blijft vervelend om preken aan te horen waarmee je niets kan. Dan slaap ik toch liever even uit op de zondag

Moderator: Moderafo's
toutvabien schreef:Dat moet je nooit doen, want God heeft altijd een woord voor jou. En voor homo´s heeft Jezus een speciaal plekje. Ik denk dat Hij je niet voor niets geschapen heeft als homo. Ik denk dat Hij daar wel een bedoeling mee heeft. Maar dan moet je wel naar zijn Stem luisteren. Word je veel happier van dan in je nest ronken.
Is Froske een jongen?? Oh, dacht dat het een meisje was. Hahaha, ok. Soms kan ik het geslacht niet goed inschatten op basis van een nick:)
Hij is inderdaad niet voor niets op de wereld, hij is heel zorgzaam en staat altijd voor je klaar, 'k ben reuze blij dat ik hem heb leren kennen als één van de lichtpunten in m'n bestaan
Denkertje21 schreef:En verder zeg ik nog even niks, maar ik heb er al iets van gezien en het wordt echt heel goed, zowel zinnig voor homo's als zeker ook voor hetero's die meer over hun homoseksuele vrienden en/of familie willen weten...
toutvabien schreef:froske schreef:Het beeld is idd een beetje overdreven. Paulus was ook single, maar voelde zich er verder ook happy bij. Dan is het idd irritant als mensen alsmaar vragen of je al een relatie hebt en of die nog gaat komen.
Heb je nog geen vriendin dan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten