Homofilie 3

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

froske
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor froske » 22 okt 2006 14:26

Tsjah, de bijbel is ook meest gericht op heterosexuelen. Dat is natuurlijk ook de grootste groep, dus vreemd is dat ook weer niet.

Maar het blijft vervelend om preken aan te horen waarmee je niets kan. Dan slaap ik toch liever even uit op de zondag :P :wink:
- Home is in my head -

toutvabien
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor toutvabien » 22 okt 2006 14:34

Dat moet je nooit doen, want God heeft altijd een woord voor jou. En voor homo´s heeft Jezus een speciaal plekje. Ik denk dat Hij je niet voor niets geschapen heeft als homo. Ik denk dat Hij daar wel een bedoeling mee heeft. Maar dan moet je wel naar zijn Stem luisteren. Word je veel happier van dan in je nest ronken.

Cisca

Berichtdoor Cisca » 22 okt 2006 14:40

*kent Froske heel goed*

Hij is inderdaad niet voor niets op de wereld, hij is heel zorgzaam en staat altijd voor je klaar, 'k ben reuze blij dat ik hem heb leren kennen als één van de lichtpunten in m'n bestaan :D

Dat uitslapen is maar bluf van hem, hij gaat netjes 2 keer per zondag naar de kerk :wink:

toutvabien
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor toutvabien » 22 okt 2006 14:42

Is Froske een jongen?? Oh, dacht dat het een meisje was. Hahaha, ok. Soms kan ik het geslacht niet goed inschatten op basis van een nick:)

Denkertje21

Berichtdoor Denkertje21 » 22 okt 2006 14:45

froske schreef:
toutvabien schreef:Hoe lang moeten we ongeveer wachten. Ik ben soms nogal ongeduldig:)

Het is waarschijnlijk een heel werk,
inmiddels al meer dan 200 pagina's :wink:

Waarschijnlijk is het deze week klaar!

toutvabien
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor toutvabien » 22 okt 2006 14:45

Enne, welke vorm krijgt het dan? Iets digitaals of iets in drukvorm??

Denkertje21

Berichtdoor Denkertje21 » 22 okt 2006 14:47

toutvabien schreef:Enne, welke vorm krijgt het dan? Iets digitaals of iets in drukvorm??

Iets heel digitaals!

toutvabien
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor toutvabien » 22 okt 2006 14:48

Ok dan, spannend? In de vorm van een website of iets als PDF?

Denkertje21

Berichtdoor Denkertje21 » 22 okt 2006 14:48

En verder zeg ik nog even niks, maar ik heb er al iets van gezien en het wordt echt heel goed, zowel zinnig voor homo's als zeker ook voor hetero's die meer over hun homoseksuele vrienden en/of familie willen weten...

froske
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor froske » 22 okt 2006 14:48

toutvabien schreef:Dat moet je nooit doen, want God heeft altijd een woord voor jou. En voor homo´s heeft Jezus een speciaal plekje. Ik denk dat Hij je niet voor niets geschapen heeft als homo. Ik denk dat Hij daar wel een bedoeling mee heeft. Maar dan moet je wel naar zijn Stem luisteren. Word je veel happier van dan in je nest ronken.

Het is wel goed om naar de kerk te gaan, en ik ga, zoals Cisca al zei, netjes 2 x. Maar van een preek over het huwelijk en de kinderzegen wordt ik niet happy...

Is Froske een jongen?? Oh, dacht dat het een meisje was. Hahaha, ok. Soms kan ik het geslacht niet goed inschatten op basis van een nick:)

Blijft lastig :mrgreen:
Wat dat betreft is die nickname niet zo slim, maarja nu weet je het ook :lol:

Hij is inderdaad niet voor niets op de wereld, hij is heel zorgzaam en staat altijd voor je klaar, 'k ben reuze blij dat ik hem heb leren kennen als één van de lichtpunten in m'n bestaan

Thank you :oops: :wink:
- Home is in my head -

froske
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor froske » 22 okt 2006 14:50

Denkertje21 schreef:En verder zeg ik nog even niks, maar ik heb er al iets van gezien en het wordt echt heel goed, zowel zinnig voor homo's als zeker ook voor hetero's die meer over hun homoseksuele vrienden en/of familie willen weten...

oh, ben benieuwd...
maar ik heb zo al een idee :wink: :D :-$
- Home is in my head -

toutvabien
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor toutvabien » 22 okt 2006 14:52

Nou, ik vind dat soms ook zo irritant dat er altijd standaard wordt uitgegaan dat je moet trouwen en kinderen krijgen. Zelfs het single zijn wordt als iets dramatisch beschouwd. Ik ben heel gelukkig en bewust single. Maar mensen kijken dan toch met een "zielig" oog naar je. En daar kan ik weleens van balen.

froske
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor froske » 22 okt 2006 14:54

Het beeld is idd een beetje overdreven. Paulus was ook single, maar voelde zich er verder ook happy bij. Dan is het idd irritant als mensen alsmaar vragen of je al een relatie hebt en of die nog gaat komen.
- Home is in my head -

toutvabien
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor toutvabien » 22 okt 2006 15:08

froske schreef:Het beeld is idd een beetje overdreven. Paulus was ook single, maar voelde zich er verder ook happy bij. Dan is het idd irritant als mensen alsmaar vragen of je al een relatie hebt en of die nog gaat komen.

Heb je nog geen vriendin dan :wink:

froske
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor froske » 22 okt 2006 15:11

toutvabien schreef:
froske schreef:Het beeld is idd een beetje overdreven. Paulus was ook single, maar voelde zich er verder ook happy bij. Dan is het idd irritant als mensen alsmaar vragen of je al een relatie hebt en of die nog gaat komen.

Heb je nog geen vriendin dan :wink:

Genoeg, maar ik ben de ware nog niet tegen gekomen :P :wink:
- Home is in my head -

Terug naar “Archief”