MrSokkie schreef:rosalie83 schreef:De ervaringen met allerlei gebedsacties is toch dat ze werken!!
Nou, ik ben benieuwd dan...
Je bent een beetje sarcastisch!
Moderator: Moderafo's
rosalie83 schreef:[
Ah wat heb je? Beterschap!
Maarre, als je het normaal kunt onderdrukken betekent dat dus dat je het dan wel bent! Jammer!
rosalie83 schreef:MrSokkie schreef:rosalie83 schreef:Je bent een beetje sarcastisch!
Een beetje maar. Ik ben ook een beetje ziekjes, normaal gesproken weet ik het beter te onderdrukken.
Maarre, als je het normaal kunt onderdrukken betekent dat dus dat je het dan wel bent! Jammer!
MrSokkie schreef:gratis reclame voor Madonna, en iedereen loopt wel om dat groepje biddende Christenen heen hoor. En het imago van het christendom loopt weer een mooie deuk op als saaie religie waar niks mag.
MrSokkie schreef:Wat moet ophouden is dat bepaalde kleine groepen mensen bepalen wat ik wel en niet mag zien, en naar welke muziek ik wel en niet kan luisteren. Als je zo gechoqueerd raakt van de act van Madonna, dan blijf je lekker thuis, laat al die mensen die er voor kiezen om wel getuige te zijn van die act gewoon lekker hun gang gaan.
egbert schreef:Jezus heeft zelf nooit geprotesteerd tegen het feit dat hij bespot werd.
Integendeel! Hij onderging het. Ook heeft Hij ons nooit opgeroepen om hem wat dat betreft te verdedigen.
Lukas 18:32 Want Hij zal overgeleverd worden aan de heidenen en bespot en gesmaad en bespuwd worden.
Ik denk dat dit door blijft gaan totdat Hij terugkomt. Dán pas zal het gespot verstommen.
Ik denk dat we alleen maar het tegendeel bereiken door hiertegen te protesteren. Bidden... ok, maar dan niet op de hoeken van de straten.
Verkondig het Evangelie... Dát is onze opdracht...
MrSokkie schreef:rosalie83 schreef:[
Beetje grieperig. BedanktMaarre, als je het normaal kunt onderdrukken betekent dat dus dat je het dan wel bent! Jammer!
Ach, het word minder met de jaren. Maar begrijp ik hieruit dat jij helemaal geen vervelende karaktertrekjes hebt? Zou je vrij uniek maken.
TheShadow schreef:Als de christenen zich alleen met zichzelf mogen bemoeien, dan vraag ik me af waarom jij je mond opentrekt. Klik dit onderwerp dan niet aan!
MrSokkie schreef:TheShadow schreef:Als de christenen zich alleen met zichzelf mogen bemoeien, dan vraag ik me af waarom jij je mond opentrekt. Klik dit onderwerp dan niet aan!
Ik vraag me af hoe mensen hier zouden reageren als er ineens groepjes atheisten op zondag voor hun kerk zouden gaan demonstreren, want dat komt een beetje op hetzelfde neer.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 27 gasten