Alleen al om mn moeder overtuigd te hebben

Moderator: Moderafo's
ukkiegiraffe schreef:'k zou misschien wel willen komen maar ik weet bijna zeker dat ik niet mag! ik zit alleen nog niet zolang op dit forum dus ik weet ook niet of ik wel wil...
als ik wil, als ik kan, en als ik mag(en daar is een heel kleine kans op) dan kom ik heel misschien wel
Jeronimuz schreef:Of juist wel als je verteld wat er staat
gave_meid schreef:ukkiegiraffe schreef:'k zou misschien wel willen komen maar ik weet bijna zeker dat ik niet mag! ik zit alleen nog niet zolang op dit forum dus ik weet ook niet of ik wel wil...
als ik wil, als ik kan, en als ik mag(en daar is een heel kleine kans op) dan kom ik heel misschien wel
he, ga gewoon samen met Dreamster en Edelweiss
ukkiegiraffe schreef:gave_meid schreef:ukkiegiraffe schreef:'k zou misschien wel willen komen maar ik weet bijna zeker dat ik niet mag! ik zit alleen nog niet zolang op dit forum dus ik weet ook niet of ik wel wil...
als ik ga, ga ik met Dreamster en Edelweiss, dat is logisch(vind ik dan, ik weet niet of zij dat zo logisch vinden
)
jip_86 schreef:ukkiegiraffe schreef:gave_meid schreef:ukkiegiraffe schreef:'k zou misschien wel willen komen maar ik weet bijna zeker dat ik niet mag! ik zit alleen nog niet zolang op dit forum dus ik weet ook niet of ik wel wil...
als ik ga, ga ik met Dreamster en Edelweiss, dat is logisch(vind ik dan, ik weet niet of zij dat zo logisch vinden
)
Ouders moet je gewoon tegen elkaar uitspelen heb ik net geleerd in het mannenzakentopic
Dus ukkie jij zegt gewoon maar dreamster en edelweiss mogen ook. Dan zegt dreamster ukkie en edelweiss mogen ook, en edelweiss dat ukkie en dreamster mogen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten