vlinder schreef:oei das ook niet prettigWeet je de oorzaak ook?
nee geen idee... hij was alleen maar aan het

Moderator: Moderafo's
trijntjejohanna schreef:vlinder schreef:trijntjejohanna schreef:vlinder schreef:oei das ook niet prettigWeet je de oorzaak ook?
nee geen idee... hij was alleen maar aan het![]()
niet stil te krijgen...
ach wat zieligmisschien last van de warmte?
misschien wel.. alhoewel ik me dat niet echt kan voorstellen.. twas hier niet superwarm boven en hij lag in een tshirt in een dunne slaapzak.. zonder dekens...
misscien dat hij toch nog steeds zo'n last heeft van jeuk...
trijntjejohanna schreef:vlinder schreef::? dus al 8 maanden geen dagje voor jezelf gehad???
nee ik kom er niet aan toe
trijntjejohanna schreef:ze weten niet wat het is... hij heeft iig een gevoelige huid... ze hebben gedacht aan koemelkallergie.. dus ik heb een tijdlang geen zuivelprodukten gebruikt.. daar werd het wel wat beter van.. maar het ging niet helemaal weg... en toen ik zooooooooo'n zin had in een broodje kaas.. en ik daar ook een paar van had opgegeten en een liter melk gedronken en het verergerde niet meer.. was koemelkallergie uitgesloten...
wat het nu wel is weten ze niet precies.. we hebben al veel verschillende zalfjes geprobeert.. maar tot nu toe nog niet een goede...
trijntjejohanna schreef:vlinder schreef:trijntjejohanna schreef:vlinder schreef::? dus al 8 maanden geen dagje voor jezelf gehad???
nee ik kom er niet aan toe
Dat is minder...is er niet iemand in de familie die zegt ga er eens een dagje lekker tussenuit ik pas wel op Milan.
Ik ben een paar weken terug op een zaterdag met mijn vriendin in Amersfoort wezen winkelen![]()
Ik moest ook even de batarij opladen![]()
En mijn mannetje vond het niet erg om op te passen ( dus zat hij die dag met 3 kinderen)
Maar dat vond hij helemaal niet erg( wat is het toch een schat
)
ehm zal ik het eerlijk zeggen.. eigenlijk durf ik dat nog niet aan![]()
![]()
![]()
![]()
ja wel dat tobias op milan past enzo... maar ik kan denk ik ook nog niet zo lang zonder milan weg... het probleem is ook wel een beetje dat hij nog borstvoeding krijgt dus toch nog afhankelijk van mij is
trijntjejohanna schreef:hier 2 foto's van Timo met uitslag:
vlinder ik vind dat timo er nog steeds super mooi uit ziet hoor!!!
Corine schreef:Ik dacht ook een week of acht na de bevalling lekker een daagje weg te gaan met een paar meiden, naar sixflex..
Op de heenweg moeten kolven, in een superdrukke wc moeten kolven (ik schaamde me naar, kunnen ze die dingen niet geluidloos maken...) en op de terugweg weer..
En vier dagen ervoor al begonnen met een voorraad aanleggen..
Nee, is inderdaad niet handig als je BV geeft.. Maar het wás gezellig!
trijntjejohanna schreef:het is ook heel mooi!! alleen soms zie ik het ook wel eens niet meer zitten.. zoals vannacht dan houdt hij mij een hele tijd wakker... en dan wil hij ineens drinken.. dan kan ik amper zitten, zo moe ben ik.. ik heb dan echt het gevoel alsof hij mij totaal leegzuigt!!
jammer dat jij het nooit hebt kunnen doen!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten