Moderator: Moderafo's
rosekapje schreef:ik zit momenteel niet op een koor, heb wel op een gospelkoor gezeten. Als iemand een leuk koor weet in H'veld-G'dam, ik hou me aanbevolen, liefst gospelmuziek en optreden zonder map.
tweetietwee schreef:rosekapje schreef:ik zit momenteel niet op een koor, heb wel op een gospelkoor gezeten. Als iemand een leuk koor weet in H'veld-G'dam, ik hou me aanbevolen, liefst gospelmuziek en optreden zonder map.
ik ook!
regio utrecht
gospel
zonder map
(volgens mij houden wij van dezelfde koren rosekapje!)![]()
ik zat trouwens op een kerkkoor, maar mijn stem is soms nog te laag voor alt (meer tenor niveau) jaja ik ben wel een dame. ZIjn er koren waar vrouwen meezingen met de tenoren?
annvisser schreef:Geweldig topic..![]()
Ik ga iedere dinsdag met veel plezier naar jongerenkoor "chenanja'" uit Ede onder leiding van Cees 't Jonk!
Zo'n 110 jongeren, echt geweldig gezellig, en natuurlijk ook het zingen, dat staat voorop..
Wat we zingen? Liederen, psalmen, gezangen.. eigenlijk vanalles!
bloob schreef:annvisser schreef:Geweldig topic..![]()
Ik ga iedere dinsdag met veel plezier naar jongerenkoor "chenanja'" uit Ede onder leiding van Cees 't Jonk!
Zo'n 110 jongeren, echt geweldig gezellig, en natuurlijk ook het zingen, dat staat voorop..
Wat we zingen? Liederen, psalmen, gezangen.. eigenlijk vanalles!
'k Ben zaterdag wezen luisteren hoor. Echt maf die dirigent van jullie... Maar wàt een gevoel. 't Was mooi. Ben jij alt of sopraan?
Wie is die jongen trouwens die zo heel erg staat te hupsen tijdens het zingen????? Lollig hoor, maar hij achteraf toch wel bekaf zijn of niet dan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten