Memmem schreef:Hoe gaat het nu met jou vlinder, kun je al weer wat lopen of speelt je bekken nog erger op? En heb je een leuke kraamtijd gehad met een goede verzorging. Hoe vinden je andere kinderen het dat ze er een broertje bij hebben.
Met mij gaat het niet zo lekker

hoe meer ik op ga lopen hoe meer pijn ik krijg.
Morgen komt de bekkentherapeut om te kijken hoe het ervoor staat.
Best moeilijk want je wil zo graag weer alles kunnen doen, je denkt het is eruit nu zal de pijn wel weg gaan maar het tegendeel is waar...
Maar ze had me al gewaarschuwd dat mijn herstel zowiezo 8 maanden gaat duren...dus we zien wel...rustig aandoen voorlopig
Ik heb een superleuke kraamtijd gehad!!!
Vond het best moeilijk dat ze vandaag wegging...maar ja nu moeten we het zelf weer gaan doen.

( komt ook wel weer goed

)
De verzorging was uitstekend!! ( wat kon zij werken zeg!!)
We zijn lekker verwend iig
De kinderen vinden het geweldig een klein broertje alleen mogen ze het niet vasthouden omdat mijn dochter vorige week waterpokken kreeg, de kans van besmetting is dan zeer groot dus niet goed voor de kleine want zijn afweer is nog niet goed bestand daar tegen.
Mijn dochtertje is nu schoon maar mijn zoon kan het ook nog krijgen ( incubatie tijd van 2-3 weken) dus tot die tijd kan hij het nog niet vasthouden dus dat is best sneu.
Maar ze zijn helemaal gek met hem.