wij gaan de grenzen steeds meer verleggen, ik vind dat als God vind dat het jouw tijd is je dat moet accepteren en gewoon in je eigen lichaam moet sterven.
God geeft nog een mogelijkheid tot uitstel.... mogen wij deze dan afwijzen? Grenzen verleggen? Gebruik maken van de mogelijkheden die God geeft.
Je hebt niet voor niets een eigen lichaam gekregen, dan moet je ook niet van 2 levens 1 leven creëren. God heeft je geschapen zoals je bent, dan ga je niet dingen erin bouwen van een ander, en dan bedoel ik de organen en weefsels.
Je hebt niet voor niets een eigen lichaam gekregen, dan moet je ook niet van 2 levens 1 leven creëren. God heeft je geschapen zoals je bent, dan ga je niet dingen erin bouwen van een ander, en dan bedoel ik de organen en weefsels.
God heeft iedereen een eigen lichaam gegeven. Maar ook een eigen ziel voor de eeuwigheid. Als hij ons de mogelijkheid geeft tot verlenging van ons leven, wat een uitwerking voor de eeuwigheid kan hebben mogen wij dan zeggen: nee, deze mogelijkheid gebruiken wij niet.
ook al kun je het op allerlei manieren nog een paar jaar langer volhouden.
Meestal is dit geen paar jaren er zijn veel jonge mensen die een donor hebben. En daar nog jaren mee leven.
Maar ook al zou het zo zijn dat je leven enkele jaren verlengt zou worden.
God kan deze jaren gebruiken om jou nog te bekeren...