Ik zit er ook over te denken om er eens een aan te schaffen, ik ben niet zo'n ochtendmens dus heb altijd moeite om uit mn nest te komen. Ik denk dat dat met zo'n lamp al een stuk makkelijker zou worden

Moderator: Moderafo's
Daatje123 schreef:liza schreef:Nou fijn dat er toch mensen zijn die het top vinden, maar ik word moeilijk wakker en ik vind het niet fijn als mijn kamer verlicht is.
Wil je hem toevallig verkopen?
Gerdien B. schreef:Mijn vader heeft altijd mijn moeder uit bed gebeld, omdat dit de enige manier was om haar op tijd uit bed te krijgen. Hij was dan allang werken en belde onderweg op. Hij heeft zeker een telefooncel versleten![]()
Dit heeft hij jaren gedaan, vanaf dat mijn oudste zus naar school ging tot de jongste er vanaf kwam. (ongeveer 30 jaar lang)
Smurffie schreef:Gerdien B. schreef:Mijn vader heeft altijd mijn moeder uit bed gebeld, omdat dit de enige manier was om haar op tijd uit bed te krijgen. Hij was dan allang werken en belde onderweg op. Hij heeft zeker een telefooncel versleten![]()
Dit heeft hij jaren gedaan, vanaf dat mijn oudste zus naar school ging tot de jongste er vanaf kwam. (ongeveer 30 jaar lang)
Mijn vader deed dat ook altijd![]()
En dan zei m'n moeder altijd met d'r slaapdronken hoofd zodra ze opnam: ''Ja..daaaag..''
Tot op een keer dat de telefoon ging en ze opnam: ''Ja...daaag''. Stilte..
''Eh..u spreekt met meneer Mans van het Wartburg College en ik wilde even doorgeven dat Nelleke het 2e pas hoeft te beginnen'''
M'n moeder probeerde er nog onderuit te komen: ''Oow, sorry! Tja, mijn man belt me 's morgens altijd wakker en..''
Maar ook dat zal vast heel vreemd geklonken hebben bij meneer Mans![]()
Sindsdien nam ze op met ''Gerrie Bakker''
Smurffie schreef:Gerdien B. schreef:Mijn vader heeft altijd mijn moeder uit bed gebeld, omdat dit de enige manier was om haar op tijd uit bed te krijgen. Hij was dan allang werken en belde onderweg op. Hij heeft zeker een telefooncel versleten![]()
En dan zei m'n moeder altijd met d'r slaapdronken hoofd zodra ze opnam: ''Ja..daaaag..''
''Eh..u spreekt met meneer Mans van het Wartburg College en ik wilde even doorgeven dat Nelleke het 2e pas hoeft te beginnen'''
M'n moeder probeerde er nog onderuit te komen: ''Oow, sorry! Tja, mijn man belt me 's morgens altijd wakker en..''
liza schreef:Ik kan wel zeggen nu ik een paar weken de wekker heb gebruikt, dat het wel helpt en fitter wakker word.
smArtjan schreef:Smurffie schreef:Gerdien B. schreef:Mijn vader heeft altijd mijn moeder uit bed gebeld, omdat dit de enige manier was om haar op tijd uit bed te krijgen. Hij was dan allang werken en belde onderweg op. Hij heeft zeker een telefooncel versleten![]()
Hahahahahaha, die is echt geweldig!!!![]()
Mans gaf overigens toch les op de Swaef als ik het me goed herinner?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten