ik was 17 toen ik begon met de relatiewillie schreef:na dan zal ik er maar rustig insluipen
(btw niet verkeerd bedoelt maar ik ben een jongen van 16 jaar)

Moderator: Moderafo's
Ja daar kan ik me wel in vinden. Ik vind het ook moeilijk om dat zo vast te stellen hoewel ik er van ovetuigd ben dat God ook daadwerkelijk mensen voor elkaar geschapen heeft. Het is alleen lastig als je een lange(re) relatie achter de rug hebt en het dan uit gaat... En soms komt er niemand (na relaties) dat kan natuurlijk ook!MissF schreef:Ik vind het altijd een beetje eng om te zeggen dat je als jongen bij een meisje hoort, door God bij elkaar gezocht, en andersom.
Een hele lieve vriend van mij kreeg verkering met een nog lievere vriendin van me, heel lief en fijn enzo, maar toch ging het uit. Hij helemaal in alle staten want ze hoorden volgens God echt bij elkaar! Naja, dat dacht hij dus.
Nu heeft mijn vriendin verkering met een andere, ook hele lieve jongen, en ook nu weer geloven ze dat God hen bij elkaar heeft gebracht...
Ik weet het, ik geloof het bij mijn verkering ook, en bij mijn vorige verkering geloof ik ook zeker dat God het niet voor niets deed, maar om te zeggen dat je bij elkaar HOORT, vind ik een beetje lastig, zeker als je nog geen of erg kort verkering hebt...
MissF schreef:Ik vind het altijd een beetje eng om te zeggen dat je als jongen bij een meisje hoort, door God bij elkaar gezocht, en andersom.
Een hele lieve vriend van mij kreeg verkering met een nog lievere vriendin van me, heel lief en fijn enzo, maar toch ging het uit. Hij helemaal in alle staten want ze hoorden volgens God echt bij elkaar! Naja, dat dacht hij dus.
Nu heeft mijn vriendin verkering met een andere, ook hele lieve jongen, en ook nu weer geloven ze dat God hen bij elkaar heeft gebracht..
Aragorn schreef:MissF schreef:Ik vind het altijd een beetje eng om te zeggen dat je als jongen bij een meisje hoort, door God bij elkaar gezocht, en andersom.
Nu heeft mijn vriendin verkering met een andere, ook hele lieve jongen, en ook nu weer geloven ze dat God hen bij elkaar heeft gebracht..
Inderdaad, het geeft vast een fijn gevoel om zoiets te geloven, maar het slaat natuurlijk nergens op. Ik geloof er dan ook absoluut niet in, evenmin als in de ware.
Smurffie schreef:willie schreef:zou het kunnen dat god een jongen van 16 en een meid van 16 bij elkaar brengt en zou het kunnen dat die de ware voor elkaar zijn?
Ik zie niet in waarom dát niet zou kunnen.(áls je er tenminste vanuit gaat dat God mensen bij elkaar brengt) Er is namelijk ooit al wel eens een discussie geweest over 'de ware', maar dat terzijde
Jannoek schreef:Smurffie schreef:willie schreef:zou het kunnen dat god een jongen van 16 en een meid van 16 bij elkaar brengt en zou het kunnen dat die de ware voor elkaar zijn?
Ik zie niet in waarom dát niet zou kunnen.(áls je er tenminste vanuit gaat dat God mensen bij elkaar brengt) Er is namelijk ooit al wel eens een discussie geweest over 'de ware', maar dat terzijde
'de ware' en het door God bij elkaar worden gebracht is mi wel anders hoor...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten