Raido schreef:elke meid droomt van die dingen.. beken het maar.. witte jurken, koetsjes..Maaikje schreef:hmm, nog niet echt over nagedacht eigenlijk, en khoop dat dat voorlopig nog niet hoeft...
ik niet en jaa ik val wel op mannen.

Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:Raido schreef:elke meid droomt van die dingen.. beken het maar.. witte jurken, koetsjes..
Nee Raido, zoek nog even verder en je zult zien dat er ook vrouwelijke wezens zijn die daar net zo'n afkeer van hebben als veel mannen.
Raido schreef:ach joh.. misschien is er nu wel een refowebber die er percies zo over denkt als jij doet, en trouw je over 3 jaar aan het strand(Maar nu ben ik vrijgezel, níet verliefd... en dus hoef ik er eigenlijk nog niet over te denken.)
SHITDebor@ schreef:Raido schreef:ach joh.. misschien is er nu wel een refowebber die er percies zo over denkt als jij doet, en trouw je over 3 jaar aan het strand(Maar nu ben ik vrijgezel, níet verliefd... en dus hoef ik er eigenlijk nog niet over te denken.)
Haha, laat ik er dan voor de duidelijkheid bij zeggen dat ik níét op zoek ben
Raido schreef:SHITDebor@ schreef:Raido schreef:ach joh.. misschien is er nu wel een refowebber die er percies zo over denkt als jij doet, en trouw je over 3 jaar aan het strand(Maar nu ben ik vrijgezel, níet verliefd... en dus hoef ik er eigenlijk nog niet over te denken.)
Haha, laat ik er dan voor de duidelijkheid bij zeggen dat ik níét op zoek ben
Raido schreef:Hmm die Defender kan over gepraat worden hoor
Op zich vind ik koetsjes best leuk enzo.. maar ik ben ban voor paarden dus dat komt op mijn bruiloft dus niet.
Raido schreef:elke meid droomt van die dingen.. beken het maar.. witte jurken, koetsjes..Maaikje schreef:hmm, nog niet echt over nagedacht eigenlijk, en khoop dat dat voorlopig nog niet hoeft...
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 25 gasten