Moderator: Moderafo's
spacy schreef:Pauline schreef:bovendien geef ik genoeg aan andere mensen. maar niet mijn lichaam.
ik denk dat je kan geven op verschillende gebieden, geestelijk psychisch lichamelijk. en die eerste 2 zijn voor mij oke, maar lichamelijk iets weggeven. nee bedankt.
nu je het zegt, met welke insteek zijn donoren eigenlijk donor ?
en tijdens je gewone leven kun je inderdaad al veel meer geven dan na je dood.
spacy schreef:nu je het zegt, met welke insteek zijn donoren eigenlijk donor ?
en tijdens je gewone leven kun je inderdaad al veel meer geven dan na je dood.
Mariekje88 schreef:Nou, misschien heb ik het fout.. maar ik ben er op één of andere manier toch bang voor dat ze minder voor je doen om je te redden zeg maar na bijv. een ongeval. Ze hebben al die 'dingen' van donoren hard nodig he..
Ik weet het niet, maar ik heb het idee dat het soms wel eens zo gaat
MrSokkie schreef:Mariekje88 schreef:Nou, misschien heb ik het fout.. maar ik ben er op één of andere manier toch bang voor dat ze minder voor je doen om je te redden zeg maar na bijv. een ongeval. Ze hebben al die 'dingen' van donoren hard nodig he..
Ik weet het niet, maar ik heb het idee dat het soms wel eens zo gaat
Zo, dat zou wat zijn zeg... als een dokter zou zeggen: Nee sorry, we gaan uw dierbare niet proberen te redden want met de organen kunnen we 10 anderen helpen. 1 telefoontje naar de media en je hebt de grootste rel in de nederlandse geschiedenis met als waarschijnlijke gevolg dat iedereen zijn donorverklaring zou intrekken.
Dat men bang is om dood te gaan is logisch, maar als je realistisch bent weet je dat het ooit ook jouw beurt is. Beter om het dan nog iets waardevols te maken voor anderen, niet?
Lalage schreef:bullshit, gelukkig zet je er een knipoogje achter!
Optimatus schreef:Ik vind dat mensen die zelf een codicil hebben ingevuld, voorrang moeten krijgen voor transplantaties.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten