Moderator: Moderafo's
gloria schreef:Goed, ik zal het proberen. Ik heb inderdaad een nederlandse achtergrond (ben er geboren) maar schrijft nooit Hollands, al lees ik het wel. Lezen is makkelijk, schrijven een lijdensweg. Vergeef de schrijffouten.
Sorry, Cisca.
Trouwens, "hij".
Op OSW mog het helemaal niet.
Raido schreef:Cisca, gij heidenelke rechtgeaarde christen (lees refo) weet dat er in Canada en America genoeg Nederlandse immigranten wonen, en ja chilliwack is echt zo'n plaats waar een refominderheid woont.
Napoleon schreef:Geen probleem met engels, maar als Gloria ook tot begrijpelijk nederlands kan komen, is dat wel zo prettig, omdat meer mensen dat kunnen volgen.
verder is dit geen topic over taalproblemen, maar over uitverkiezing, kunnen we daar weer over verder gaan?
Ik snap de clou niet.Markie schreef:Onze ds had afgelopen avond een mooi voorbeeld over de uitverkiezing. Niemand weet of hij uitverkozen is of niet. Er was eens een professor ( naam ff kwijt), die een toespraak hield tegenover een stel toehoorders. Hij nam een vel papier en vroeg of de mensen die dachten uitverkoren te zijn hun naam erop wilde zetten, zodat hij zijn woord alleen tot hún kon richten...
Niemand weet dus of hij/zij uitverkoren is.
André schreef:Ik snap de clou niet.Markie schreef:Onze ds had afgelopen avond een mooi voorbeeld over de uitverkiezing. Niemand weet of hij uitverkozen is of niet. Er was eens een professor ( naam ff kwijt), die een toespraak hield tegenover een stel toehoorders. Hij nam een vel papier en vroeg of de mensen die dachten uitverkoren te zijn hun naam erop wilde zetten, zodat hij zijn woord alleen tot hún kon richten...
Markie schreef:Onze ds had afgelopen avond een mooi voorbeeld over de uitverkiezing. Niemand weet of hij uitverkozen is of niet. Er was eens een professor ( naam ff kwijt), die een toespraak hield tegenover een stel toehoorders. Hij nam een vel papier en vroeg of de mensen die dachten uitverkoren te zijn hun naam erop wilde zetten, zodat hij zijn woord alleen tot hún kon richten...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten