Moderator: Moderafo's
Corne van 't Hof schreef:waarom slapen in de kerk? Is Gods Woord niet interessant ofzo?? Het zou een wonder zijn waneer iemand uit zijn doodstaat/doodslaap zou ontwaken
Thedudehimself schreef:
Sommige dominees kunnen boeiend vertellen maar hebben inhoudelijk zo weinig te vertellen dat ik in slaap val... deze mensen zouden zich moeten laten inspireren door de Heilige Geest zodat hun preken nuttiger worden.
Recitativo schreef:Thedudehimself schreef:
Sommige dominees kunnen boeiend vertellen maar hebben inhoudelijk zo weinig te vertellen dat ik in slaap val... deze mensen zouden zich moeten laten inspireren door de Heilige Geest zodat hun preken nuttiger worden.
Dit vond ik een opmerkelijke uitspraak, want volgens mij moet de Heilige Geest jou inspireren en wordt dat je gegeven, toch?
Gerda schreef:maar die dominees geven je volgens mij niet het excuus om te mogen slapen! Daar ging de stelling om! Welke dominee hoe preekt... volgens mij mag je niet slapen in de kerk maar ook niet thuisblijven 'omdat ik anders toch in slaap val'. Zorg er maar voor dat je goed wakker bent op de zondagmorgen!
johannes1 schreef:dus moet je wel wakker blijven om het te horen of het waardeloos is![]()
maar thedudehimself als je weet dat de preek waardeloos is, waarom ga je dan naar die dominee luisteren?
connie schreef:ik val altijd in slaap maar dan alleen tijdens de preek
met zingen heb ik dat niet
ik bid er heel veel voor of god me daarvoor wil bewaren maar lijkt net of de satan mij van de preek af wilt houden en dan val ik in slaap
chickie schreef:Respecteer asjeblieft eens andermans mening. Ga niet overal tegen aan lopen schoppen zeg!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten