Moderator: Moderafo's
André schreef:Helaas, ik moet al m'n fans teleurstellen.![]()
Evelien schreef:ik heb mij netjes aan gemeld, zie dat ik nog niet op de lijst sta.
Evelien schreef:Leilah schreef:Evelien schreef:ik heb mij netjes aan gemeld, zie dat ik nog niet op de lijst sta.
Je mail is pas nadat ik bovenstaand bericht had gepost binnengekomen.
![]()
![]()
neemt u mij niet kwalijk.
Leilah schreef:Degenen die in dit topic hebben geroepen dat ze komen maar zich nog niet hebben opgegeven hebben dus pech en staan niet op de lijst.
*vertikt het deze keer steeds het topic door te moeten spitten*
*tromgeroffel* De volgende lieden hebben zich al (op de juiste manier)opgegeven voor de meeting! *trompetgetoeter*
Henkie (goed zo)
Jeepeecee
Johan81
Leilah
Gerdien B
Badeend
Assifv
Danielle
Jannoek
Optimatus
Spons
Cisca
Johannes1
Evelien
Bijzonder weinig als je het mij vraagt dus kom op mensen, aanmelden!!!
Cisca schreef:Leilah schreef:Degenen die in dit topic hebben geroepen dat ze komen maar zich nog niet hebben opgegeven hebben dus pech en staan niet op de lijst.
*vertikt het deze keer steeds het topic door te moeten spitten*
*tromgeroffel* De volgende lieden hebben zich al (op de juiste manier)opgegeven voor de meeting! *trompetgetoeter*
Henkie (goed zo)
Jeepeecee
Johan81
Leilah
Gerdien B
Badeend
Assifv
Danielle
Jannoek
Optimatus
Spons
Cisca
Johannes1
Evelien
Bijzonder weinig als je het mij vraagt dus kom op mensen, aanmelden!!!
Even een letter veranderd
Johanne schreef:Gheheh en op de volgende lijst eis ik ook te staan, mevrouw heel geliefd familielid van me![]()
![]()
En andersss..... *gheheh, begint meteen enge gruweldaden te verzinnen....* dan uhm... laat ik Tipi en Jolie volgende week verhongeren;)*
Leilah schreef:Johanne schreef:Gheheh en op de volgende lijst eis ik ook te staan, mevrouw heel geliefd familielid van me![]()
![]()
En andersss..... *gheheh, begint meteen enge gruweldaden te verzinnen....* dan uhm... laat ik Tipi en Jolie volgende week verhongeren;)*
De volgende lijst komt dinsdag pas weer![]()
Als je ze wilt laten verhongeren zal ik ze vanacht nog trainen je aan stukken te bijten en ervoor te zorgen dat Jolie lekker in je oren gaat gillen
Johanne schreef:Leilah schreef:Johanne schreef:Gheheh en op de volgende lijst eis ik ook te staan, mevrouw heel geliefd familielid van me![]()
![]()
De volgende lijst komt dinsdag pas weer![]()
Als je ze wilt laten verhongeren zal ik ze vanacht nog trainen je aan stukken te bijten en ervoor te zorgen dat Jolie lekker in je oren gaat gillen
En je laat Tipi me zeker bespringen en naarlijk vieze dingen met me doen enzo...?![]()
*mompelt nog iets over een wijzig-bericht-knopje... maar kan ook wel tot dinsdag wachten*
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 29 gasten