hoe pak ik het aan

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 06 feb 2003 02:44

janneke schreef:Het ligt vaak ook aan de situatie...Heb je wat afleiding om je heen, of is het wat drukker, dan praat het vaak makkelijker en valt het niet zo op als er een stilte valt...Sowieso, als het van allebei de kanten komt, en je bent door het begin heen, hoef je je geen zorgen meer te maken, dan gaat alles vanzelf;-)

Idd ja, maar het ligt het meest aan jezelf, zelfvertrouwen is het keyword, dat krijg je vanzelf na een geslaagde poging ;)

Simson

Berichtdoor Simson » 25 feb 2003 20:26

Hoe pak je het aan?

Als het er goed uit ziet pak ik "het" met bijde handen aan.

uiterlijk is belangerijk! Ook al zecht iedereen van niet!
Die liegen bijna allemaal!
mzzl,
Simson

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 25 feb 2003 21:49

Wat een gezeur altijd over uiterlijk. De meest lelijke mensen kunnen nog aan een partner komen. Het schijnt dat die partner dan vaak net zo lelijk is, maar dat maakt toch nix uit.

Rudolf Meuser
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Rudolf Meuser » 25 feb 2003 22:01

Een mooi innerlijk is belangrijk, OK! Maar een mooi uiterlijk is zeker zo belangrijk. Je moet toch ergens mee thuis kunnen komen.
LEES! LEES! LEES!LEES!LEES!LEES!

http://www.karpis.com/bossenbroek

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 25 feb 2003 22:46

Rudolf Meuser schreef:Een mooi innerlijk is belangrijk, OK! Maar een mooi uiterlijk is zeker zo belangrijk. Je moet toch ergens mee thuis kunnen komen.

Mwah, bij mij hebben ze de lelijkste knullen al geaccepteerd hoor. Een verzorgd uiterlijk kun je wel eisen, maar een superhunk niet.

peentje
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 03 apr 2003 13:48

En zo'n op-en-top verzorgde, maar wel geplamuurde pop die bijna stikt van de parfums, hoef ik ook niet.
What a wonderfull girl!!

Rudolf Meuser
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Rudolf Meuser » 03 apr 2003 14:23

die zijn er ook niet veel te vinden
LEES! LEES! LEES!LEES!LEES!LEES!

http://www.karpis.com/bossenbroek

Benonline
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Benonline » 24 apr 2003 17:15

Rudolf Meuser schreef:die zijn er ook niet veel te vinden

jij zegt het! Het zijn jou woorden!!
Trouwens jij moet het wetuh want jij hebt zo'n relatiebureau(hoest/rochel!!)

toch?
Ik leef want ik drink

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 13 mei 2003 10:18

Rudolf Meuser schreef:Een mooi innerlijk is belangrijk, OK! Maar een mooi uiterlijk is zeker zo belangrijk. Je moet toch ergens mee thuis kunnen komen.

nou volgens mij is het allerbelangrijkste het innerlijk, want wat heb je aan een jongen dan wel meisje die er super mooi uitziet, maar die een vreselijk innerlijk heeft (schijn bedriegt vaak genoeg)! Je kan dus beter een minder mooi iemand hebben met een goed innerlijk..

ik wil hiermee niet zeggen dat een mooi iemand een slecht innerlijk heeft en andersom, maar wel dat het uiterlijk niks zegt

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 13 mei 2003 10:22

het oog wil ook wat :wink: , val jij op een jongen met flaporen een punt neus en ga zo maar door??

Wees eerlijk, het uiterlijk is het eerste wat je ziet en wat je opvalt bij iemand die je helemaal niet kent.

Voor de rest ben ik het helemaal met je eens, het innerlijk is 1000x zo belangrijk als het uiterlijk..!!

kootje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor kootje » 13 mei 2003 11:01

Ikke21 schreef:het oog wil ook wat :wink: , val jij op een jongen met flaporen een punt neus en ga zo maar door??

Wees eerlijk, het uiterlijk is het eerste wat je ziet en wat je opvalt bij iemand die je helemaal niet kent.

Voor de rest ben ik het helemaal met je eens, het innerlijk is 1000x zo belangrijk als het uiterlijk..!!

Moet je persé op uiterlijk vallen? De eerste indruk, mede door het uiterlijk!, is misschien erg negatief. Maar door met de persoon om te gaan, kun je toch ook verliefd worden? Gewoon op zijn/haar karakter, je kijkt gewoon over het uiterlijk heen! Dan is het tenminste geen eendagsliefde! Ten eerste omdat deze liefde niet in één dag opgewekt wordt, het is een proces omdat je het innerlijk van iemand niet 1-2-3 kent. Ten tweede omdat deze liefde niet na 1 dag over is, omdat je toevallig nog een net iets knapper koppie ontmoette.

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 13 mei 2003 11:06

oke.....daarom zeg ik ook, als je een jongen/meisje helemaal nog niet kent, dan is het vaak het uiterlijk wat je ziet en juist als je ermee omgaat maakt het uiterlijk niet zo veel meer uit.

Maarten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Maarten » 13 mei 2003 11:08

kootje schreef:
Ikke21 schreef:het oog wil ook wat :wink: , val jij op een jongen met flaporen een punt neus en ga zo maar door??

Moet je persé op uiterlijk vallen? De eerste indruk, mede door het uiterlijk!, is misschien erg negatief. Maar door met de persoon om te gaan, kun je toch ook verliefd worden? Gewoon op zijn/haar karakter, je kijkt gewoon over het uiterlijk heen! Dan is het tenminste geen eendagsliefde! Ten eerste omdat deze liefde niet in één dag opgewekt wordt, het is een proces omdat je het innerlijk van iemand niet 1-2-3 kent. Ten tweede omdat deze liefde niet na 1 dag over is, omdat je toevallig nog een net iets knapper koppie ontmoette.

Je klinkt als een ervaringsdeskundige. :mrgreen: Heb ik wat gemist :?: Verder denk ik wel dat je gelijk hebt. Ik zou willen zeggen het gaat om het imago wat iemand uitstraalt daar is uiterlijk wel een onderdeel van.
The one thing you can give and still keep is your word.

kootje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor kootje » 13 mei 2003 11:18

Je klinkt als een ervaringsdeskundige. :mrgreen:

Dank u zeer voor dit compliment! :wink:

Heb ik wat gemist :?:

:oops: Oh, nee helemaal niet! :mrgreen:

Ik zou willen zeggen het gaat om het imago wat iemand uitstraalt daar is uiterlijk wel een onderdeel van.

Maar zeker niet de basis! Een mooie vrouw met eerlijke ogen is nog geen eerlijke vrouw! (overigens ervan uitgaande dat die bestaan :wink: )

Tirreg
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Tirreg » 24 okt 2003 13:11

een hoop reacties heb ik gehad zeg, maar zijn er soms nog meer waar ik wat aan heb?

ik bedoel tips, en dan weer ff beginnen zoals ik begonnen ben.

Terug naar “Archief”