Nou, ervaringen met zwangerschap........
Het is voor mij nu de vierde keer en ik heb van de week toch wat gehad, nog nooit van gehoord dat dat ook kon!
Ik kon niet meer naar de wc om te plassen. Dachten we eerst aan blaasontsteking dus drinken, drinken, drinken. Kreeg er vreselijke kramp bij, dus we gingen echt al denken: wat gaat er nu toch gebeuren. Urine weggebracht, maar geen blaasontsteking. Met naar de wc gaan kwam er bijna nix uit, en dat deed zeer! Kreeg ik er ook nog persdrang bij, zo raar! Verdere details zal ik u maar besparen!
's Middags naar de huisarts, die snapte er ook nix van. Hartje van de baby proberen te luisteren, maar zeer slecht hoorbaar. Weer naar huis, met de mededeling dat als het erger werd gelijk naar de huisartsenpost te gaan. 's Avonds ging het wat beter.
De volgende morgen kwam er helemaal nix meer uit en een buik zo dik als een luchtballon. Weer naar de huisarts en daar ben ik gekateteriseerd.

Nou ik liep leeg!
En het hartje was toen goed te horen gelukkig.
Waarschijnlijk komt het doordat met een week of 12/13 de baarmoeder van stand gaat veranderen, komt ie wat meer omhoog en als je in die tijd net te weinig naar de wc gaat.............. komt de boel in de verdrukking. Nou dat kan best kloppen. Vorige week zijn we veel weggeweest en ga je toch wat minder makkelijk naar de wc (ik tenminste wel).
Wat ben ik blij weer normaal naar de wc te kunnen.