jas schreef:Memmem schreef:
Een dier laten inslapen is sadisme? Of bedoel je iets anders?
Behalve als het een teddiebeer is.
*offtopic*Die helpt om jouw in slaap te krijgen

Nu maar weer ontopic
Moderator: Moderafo's
jas schreef:Memmem schreef:
Behalve als het een teddiebeer is.
Memmem schreef:Mariamagdalena schreef:Memmem schreef:???? dieren nog zuiver? En de dieren die elkaar en mensen verslinden. Zijn die nog zuiver? Ook de dieren leven niet meer in vrede samen.
Welke dieren bedoel je dan?
Ik weet alleen dat een beest een ander beest opeet als hij erg honger heeft, en niet elkaar doden uit sadisme.
Raido schreef:Hallo zeg, een dier is geen iemand maar een iets
Mariamagdalena schreef:Een hond kan je ongeveer vergelijken met een 2 jarig mensenkind.
Raido schreef:
Dieren hebben geen geest en gaan dus niet naar hemel of hel, maar God zorgt wel voor ze en op de nieuwe aarde die God zal maken zullen er ook dieren zijn! (Jesaja 65)
Een dier is niet iets omdat het wel of geen karakter heeft, een mier is sterker en misschien zelfs intelligenter dan een hond. Een dier is een iets om dat hij iets is. Een hond heeft ook geen persoonlijkheid maar een hondigheid of hoe je het noemt. Een papagaai kan praten, alhoewel praten toch wat groot is voor het nabootsten van klanken is, maar is hij daarom inteligenter als een hond?Een dier is niet iets, ja, een wurm missschien of een mier.
jas schreef:yvonne schreef:jullie/sommige zeggen dat een dier een iets is... dat het geen ziel heeft ofzo maar heeft een mens wel een ziel dan?![]()
en hoe denken jullie dan over vegetariers?
Nee, vegetariërs hebben denk ik ook geen ziel.
jas schreef:yvonne schreef:jullie/sommige zeggen dat een dier een iets is... dat het geen ziel heeft ofzo maar heeft een mens wel een ziel dan?![]()
en hoe denken jullie dan over vegetariers?
Nee, vegetariërs hebben denk ik ook geen ziel.
Maar aan al het gedierte der aarde, en aan al het gevogelte des hemels, en aan al het kruipende gedierte op de aarde, waarin een levende ziel is, heb Ik al het groene kruid tot spijze gegeven. En het was alzo.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten