Ik heb een gedeelte van de tekst van froske gelezen. Maar wat me opviel was dat het vanuit een homofiele hoek geschreven is. En dat er geen bijbelse voorbeelden aangedragen werden van een homosexuele relatie door God gezegend.
God heeft verder de mensen de opdracht gegeven om zich voort te planten, dus kinderen te krijgen, deze kunnen met geen mogelijkheid uit een homosexuele relatie voortkomen. Hiermee zeg ik niet dat een huwelijk zonder kinderen niet door God gezegend kan zijn!
Aids is een ziekte, die voornamelijk door HETERO´S de wereld in kwam!!! Niet alleen door ongelovige hetero’s, maar zeker ook door christenen die bij wijze van spreken op hun 17e stiekem met jan-en-alle-man in de bosjes kruipen en zwanger van huis weglopen en zo van God afdwalen! Ja, hoe hard dit ook moge klinken, dit zijn zelfs statistische feiten.
Dit zijn allemaal zonden die zonder meer zijn af te keuren. Hetero's moeten gewoon trouw blijven aan 1 persoon en niet met jan en alleman in bed kruipen.
Ik ben benauwd om uwentwil, mijn broeder Jónathan. Gij waart mij zeer liefelijk; uw liefde was mij wonderlijker dan liefde der vrouwen. (2 Samuel: 1:26).
Dit was geen homosexuele relatie want ze zijn beide getrouwd met een vrouw en volgens je lap tekst was dat niet mogelijk met dan Gods zegen op die relatie. Dit was een gruwel in Gods ogen.
Homoseksualiteit is een geschapen werkelijkheid en niet in botsing met de Goddelijke verordidantie. Zij die een beroep doen op de zogenaamde natuurwet: “Homosekualiteit is onnatuurlijk en botst daarom met Gods predestinatie”, wijzen op de Bijbelse uitspraak dat God de mens als man en vrouw heeft gemaakt. Maar deze lezing is grondtekst-historisch niet correct. (zie voor de uitleg begin van dit verslag). Daarbij: Welt ook een fontein uit een zelfde ader het zoet en het bitter? Jacobus 3:11
Hier kan ik het absoluut niet mee eens zijn. God heeft man én vrouw geschapen, deze waren duidelijk verschillend. Ze leken op elkaar, waren man en iets zoals een man, dus een verschil was er. Dat ze zich niet schaamden was niet omdat ze er precies hetzelfde uitzagen maar omdat ze geen zonden hadden gedaan en oprecht waren voor God. Waarom trokken ze anders na de zondeval meteen kleren van bladeren aan?
Verder zijn de spreuken van Salomo misschien nog iets om te bestuderen. Deze zijn in het hele stuk niet genoemd. Daar gaat het puur om de liefde tussen man en vrouw. Niet over liefde tussen man en man of vrouw en vrouw.