Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

mealybug
Generaal
Generaal

Re: Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

Berichtdoor mealybug » 30 mar 2014 17:11

Sorry hoor, maar hoe zijn die daders dan aan de pincode gekomen?

antoon

Berichtdoor antoon » 30 mar 2014 17:15

En het ergste vind ik dat ik nu gedwongen ben stelling te nemen voor Geert Wilders, ik dacht ook heerlijk 1 0 voor Geert, dat is ook niet volgens de christelijke levenswijze, echter ik hou de huidige regering medeschuldig dat zulke gedachten nu bij mensen bovenkomen

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 30 mar 2014 17:28

mealybug schreef:Sorry hoor, maar hoe zijn die daders dan aan de pincode gekomen?

geen idee.

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 30 mar 2014 17:31

antoon schreef:En het ergste vind ik dat ik nu gedwongen ben stelling te nemen voor Geert Wilders, ik dacht ook heerlijk 1 0 voor Geert, dat is ook niet volgens de christelijke levenswijze, echter ik hou de huidige regering medeschuldig dat zulke gedachten nu bij mensen bovenkomen

Als je een beetje fatsoenlijk denkende vooruitziende regering had gehad , had er nooit een Wilders op hoeven staan.
Nederlandse paspoorten werden uitgedeeld als Sinterklaaskadootjes tijdens de paarse puinjaren.
Als ik nog een NL paspoort zou willen, moet ik bewijzen dat ik Nederlander ben en nog veel meer rompslomp en red tape...laat maar geloof ik....

Bambi

Berichtdoor Bambi » 30 mar 2014 17:31

mealybug schreef:Sorry hoor, maar hoe zijn die daders dan aan de pincode gekomen?

Die kijken ze af als iemand staat te pinnen:

http://avro.nl/opsporingverzocht/Zaken/ ... trucs.aspx

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 30 mar 2014 17:32

benefietdiner schreef:geen idee.

Ja dat ik toch de eerste vraag die in een mens opkomt?!?!
Als die lui de pincode op hun bakpas hebben geschreven, zijn ze wel heeeeeeeel erg dom.
Gebrekkige journalistiek.

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 30 mar 2014 17:35

Bambi

Berichtdoor Bambi » 30 mar 2014 17:40

mealybug schreef:Ja dat ik toch de eerste vraag die in een mens opkomt?!?!
Als die lui de pincode op hun bakpas hebben geschreven, zijn ze wel heeeeeeeel erg dom.
Gebrekkige journalistiek.

Niet zo moeilijk zelf te bedenken toch:
Mensen zijn emotioneel in de war, moeten hals over kop naar het ziekenhuis.
Kopen daar iets met pinpas.
Criminelen die erop uit zijn, staan verdekt opgesteld om goed zicht op je te hebben als je je pincode intoetst.
Mensen zijn zo van de kaart dat ze in een ziekenhuis minder alert zijn op het afschermen tijdens het pinnen.
Ze lopen weg, andere dader volgt, botst tegen hen aan of begint één of ander praatje om het slachtoffer af te leiden en hij of een ander steelt de pas.

mealybug schreef:getinte opnames ;-)

Wat me het meest erin irriteert zijn de hoofddoekjes.
Ik dacht dat die bij gelovige mensen hoorde, die weten dat ze niet mogen stelen.

antoon

Re: Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinningA

Berichtdoor antoon » 30 mar 2014 17:41

Als er werkelijk een normaal denkende regering was vanaf 1960 dan moesten zij weten dat Nederlanders niet met Marokkanen kunnen zamenleven de karakters botsen frontaal, daarbij zeg ik niet dat gemiddeld genomen de een beter is dan de ander, het punt blijft dat er nergens maar werkelijk nergens in een werkplaats, school of buurt er normaal met elkaar omgegaan wordt, en ik kan het weten vanwege mijn beroep kwam ik overal, waar het wel werkt zijn hoge uitzonderingen, nogmaals de een is niet beter dan de ander, maar het houd mij bezig

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor JeeWee » 30 mar 2014 17:54

Maar hoe dan ook: we hebben Wilders en die gaat het allemaal oplossen...
Toch?
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

antoon

Berichtdoor antoon » 30 mar 2014 17:59

Ik stem geen Wilders maar als hij met toepasbare oplossingen komt is iedereen ermee gediend

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor JeeWee » 30 mar 2014 18:16

antoon schreef:Ik stem geen Wilders maar als hij met toepasbare oplossingen komt is iedereen ermee gediend

De Grote Blonde Leider roeptoetert al jaren 'toepasbare oplossingen' maar gelukkig bestaat het grootste deel van de Nederlanders nog wel uit helder denkende mensen.
En zolang hij niet minimaal 51% van het volk achter zich krijgt, maakt-ie niks klaar want niemand wil met 'm samenwerken.

Weggegooide stemmen dus.
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

antoon

Berichtdoor antoon » 30 mar 2014 18:46

Ik trek niemand voor, maar om nu te zeggen dat het overgrote deel wel helder denkt, en je daarbij impliceert de rest niet, dat gaat mij toch te ver, als het werkelijk zo was waarom is Nederland dan het beerputje van criminaliteit, ik zeg de dingen zoals ze zijn. Dit klopt ook niet, nog voor geen meter, zelf ben ik ook beroofd door Marokkanen, en wie niet in de regio Denhaag, beroofd of bestolen. Is het een wonder dat mensen zo worden en roepen, minder minder, afstotelijk maar wel te begrijpen

Faramir

Berichtdoor Faramir » 30 mar 2014 18:56

JeeWee schreef:De Grote Blonde Leider roeptoetert al jaren 'toepasbare oplossingen' maar gelukkig bestaat het grootste deel van de Nederlanders nog wel uit helder denkende mensen.
En zolang hij niet minimaal 51% van het volk achter zich krijgt, maakt-ie niks klaar want niemand wil met 'm samenwerken.

Een aantal partijen heeft idd aangegeven schijt te hebben aan de democratie wanneer het niet in hun straatje past. Het zal de Wilders stemmers worst wezen. Een luis in de pels vinden ze vaak al goed genoeg. Daarnaast heeft de PVV in het verleden wel dingen in de kamer aan de kaak gesteld waarop ook actie is ondernomen.
Weggegooide stemmen dus.

Ook ik stem geen Wilders maar geen enkele geldig uitgebrachte stem is een verloren stem in de democratie. Mensen hebben in ieder geval het idee dat ze daadwerkelijk vertegenwoordigd worden door iemand die durft uit te spreken wat zij denken. Dat zij zo denken is te wijten aan jaren en jaren lang arrogant regentengedrag van politici van verschillende partijen. Arrogander Peggold is mijn inziens de personificatie van dat type politici.

Maar ik zie jou ook geen oplossingen aandragen. Net zoals Arrogander kun jij alleen diep neerkijken op Wilders en alles afbranden wat er uit die hoek komt, maar daar blijft het ook bij. Arrogander en de zijnen hebben tientallen jaren helemaal niets effectiefs gedaan met de zich opstapelende problemen en daarmee zelf de voedingsbodem voor Wilders gecreëerd.

Bambi

Berichtdoor Bambi » 30 mar 2014 19:02

JeeWee schreef:De Grote Blonde Leider roeptoetert al jaren 'toepasbare oplossingen' maar gelukkig bestaat het grootste deel van de Nederlanders nog wel uit helder denkende mensen.

Weggegooide stemmen dus.

Die andere partijen hebben ook het probleem niet opgelost.
Dat waren wat dat betreft ook weggegooide stemmen.
Het enige verschil tussen Wilders en die andere partijen is, dat hij de problemen wel benoemt en die anderen het onder het tapijt vegen of juist erger maken door er bijv. bij de politie en justitie geen extra mankrachten bij te geven.
Dus wat jij nu doet is ook alleen maar roeptoeteren.
Want jij zegt: "Stem op een andere partij, dan worden de problemen opgelost."
Terwijl de realiteit aantoont dat problemen niet opgelost worden door andere partijen, maar eerder verergert of ontkent.

En dat durf ik als SGP stemmer wel onder ogen te zien.

Terug naar “Archief”