Sorry hoor, maar hoe zijn die daders dan aan de pincode gekomen?
Moderator: Moderafo's
mealybug schreef:Sorry hoor, maar hoe zijn die daders dan aan de pincode gekomen?
antoon schreef:En het ergste vind ik dat ik nu gedwongen ben stelling te nemen voor Geert Wilders, ik dacht ook heerlijk 1 0 voor Geert, dat is ook niet volgens de christelijke levenswijze, echter ik hou de huidige regering medeschuldig dat zulke gedachten nu bij mensen bovenkomen
mealybug schreef:Sorry hoor, maar hoe zijn die daders dan aan de pincode gekomen?
benefietdiner schreef:geen idee.
mealybug schreef:Ja dat ik toch de eerste vraag die in een mens opkomt?!?!
Als die lui de pincode op hun bakpas hebben geschreven, zijn ze wel heeeeeeeel erg dom.
Gebrekkige journalistiek.
mealybug schreef:getinte opnames
antoon schreef:Ik stem geen Wilders maar als hij met toepasbare oplossingen komt is iedereen ermee gediend
JeeWee schreef:De Grote Blonde Leider roeptoetert al jaren 'toepasbare oplossingen' maar gelukkig bestaat het grootste deel van de Nederlanders nog wel uit helder denkende mensen.
En zolang hij niet minimaal 51% van het volk achter zich krijgt, maakt-ie niks klaar want niemand wil met 'm samenwerken.
Weggegooide stemmen dus.
JeeWee schreef:De Grote Blonde Leider roeptoetert al jaren 'toepasbare oplossingen' maar gelukkig bestaat het grootste deel van de Nederlanders nog wel uit helder denkende mensen.
En zolang hij niet minimaal 51% van het volk achter zich krijgt, maakt-ie niks klaar want niemand wil met 'm samenwerken.
Weggegooide stemmen dus.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 457 gasten