Refowebkids deel 14

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 14

Berichtdoor paprikameisje2 » 05 jul 2011 21:07

ooh laura wat moeilijk!! vooral als je er geen grip op hebt! sterkte meis! hopelijk vind je snel een manier. Beloningsysteem? stickeren?? Als de poep ind e luier blijft dan...?? ipv als je met poep smeert, of je mag niet? geen idee hoor...

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 05 jul 2011 22:30

Jakkie, laura, wat vies.. Ik hoop voor jullie dat hij daar snel mee stopt.. Brrrr...

@galateia, wat lief :) en wat schrijf je het ook weer fantastisch!

@liefie hier gaat t goed! De bezoekjes aan de osteopaat lijken m goed te hebben gedaan :)
Hij lacht ontzettend veel en heeft vanmiddag zelfs 3uur geslapen.. :)
's avonds nog wel volop clusteren, maar dat neem ik maar voor lief. Hoe gaat t bij jullie?
Met mn pols gaat ook goed, cyste is flink gekrompen! Moet vrijdag weer voor controle, ben benieuwd!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 06 jul 2011 07:59

@Jannoek Dat is al een hele vooruit gang echt super fijn! En dat lachen is zo lief :8> Fijn dat de cyste ook aan het krimpen is moet je nog wel hele dagen de brace om je pols of niet?

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 06 jul 2011 11:33

paprikameisje2 schreef:ooh laura wat moeilijk!! vooral als je er geen grip op hebt! sterkte meis! hopelijk vind je snel een manier. Beloningsysteem? stickeren?? Als de poep ind e luier blijft dan...?? ipv als je met poep smeert, of je mag niet? geen idee hoor...

't Is maar net hoe zijn pet staat, soms zie je hem gewoon door het huis lopen om te kijken wat voor ondeugderij hij kan uithalen. Helaas is het heel moeilijk om zijn gedrag te wijzigen omdat hij niet reageert op belonen (heb al 5 stickerkaarten aan de muur hangen maar het interesseert hem niets) en ook niet op 'time out' ofzo.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 06 jul 2011 16:13

Lastig laura! Hooo dat jullie snel een oplossing vinden óf dat deze fase snel voorbij is!

@liefie t moet eigenlijk de hele dag, maar dat is in de praktijk niet haalbaar... ;)

Help, zoonlief is hier echt té warmbloedig.. Was net in de stad en op de terugweg begon hij ineens enorm te krijsen. Hij was nat van top tot teen, zo warm.. Terwijl hij alleen een romper mouwloos, shirtje met korte mouw en een broekhe aan had en het hier amper 20 graden is en mn zusje zich afvroeg of hij geen jasje aanmoest.. ;) iemand tips?

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 06 jul 2011 18:36

Nee, geen echte tips, gewoon weinig aandoen. Hier loopt zoonlief ook al sinds april in een korte broek met een polo of tshirt. Het liefst ook alleen sandalen, maar dat vind ik met regen wat te gortig. Ook in de winter heeft hij meestal alleen een lange broek aan met een longsleeve ( en als het heel koud is een vest). En je moet niet vergeten dat een wandelwagen en/of maxi cosi ook erg warm is.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 06 jul 2011 18:58

Nina heeft het ook heel snel warm (ligt nu in een romper bij mij op schoot) terwijl ik een vestje aan heb en een legging.

In de kinderwagen leg ik niet eens meer een dekentje of laken over haar heen en ook geen jasje is echt te warm voor de rest ook geen tips eigenlijk.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 06 jul 2011 19:33

moet zeggen dat ik marijn toch altijd wel gekleed heb na de maatstaven, dus gewoon plus een laagje extra, dus in de kinderwagen geen jas, want dan zijn de dekens het laagje extra.
Moet zeggen dat ze met huilen of inspannign snel warm zijn, maar hun termostaatje is nog niet goed, waardoor je wel uit moet kijken dat ze nietonderuit gaan, fo dat het lichaam te hard moet werken om warm te blivjen waardoor ze dan weer niet goed groeien omdat ze al de energie in het warm houden moeten stoppen... Zo is mij verteld toen juul geboren was.... of is het al weer veranderd?

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 jul 2011 19:37

hier ook 3 kinderen die snel warm zijn! dus ook niet veel aan hebben als het warm is! sowieso gaat Manoël anders huilen! die kan er zo slecht tegen

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 06 jul 2011 19:43

maar met zo dag als vandaag? gewoon shirtje met broek? wat heeft manoel dan aan (sorry, krijg geens tipjes op de e bij deze computer)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 jul 2011 19:46

hier was het vandaag niet zo warm.. hij had een romper aan .. t-shirt met korte mouwen en een dun broekje.. en blote voetjes

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 06 jul 2011 19:48

hier was het ook niet warm, had marijnd at ook aan. Maar vind het wel logisch hoor,dat je dit aan doet. Het is immers ook zomer. Overigens hier altijd blote voeten,a lleen als hij buiten is niet, want anders gaan zijn voetjes helemaal kapot van de stenen.

Maar kleding blijft lastig, ben zelf een enorme koukleum. dus dan is vergelijk ook weer moeilijker

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 jul 2011 19:55

tobias is ook een koukleum dus die kleed ze vaak veel warmer aan.. tegenwoordig leg ik dus de kleren klaar :lol:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 jul 2011 21:24

samen filmpjes kijken

Afbeelding

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 07 jul 2011 00:11