Sarah was 10 dagen na de uitgerekende datum en eef 1 dag. Dus dat viel reuze mee. Ze hadden haar toen op 6 pond geschat maar was 8,5 pond....
dus die schattingen geloof ik niet zo eigenlijk.
Hier meten ze niks met een meetlint. Ze voelt aan mn buik en luistert naar het hartje. Verder eigenlijk weinig. ja wegen en vanaf een bepaalde tijd urine controle en soms ijzer.
Vind het ook heerlijk nu weer de hele zomer vrij hoor!! Echt lekker. Juni, juli, augustus en september zowieso, en als ik daarna nog geen zin heb dan moeten ze nog maar geduld hebben, want ik ben niet van plan om ooit nog in vaste dienst te gaan.
Hier zit de vk ook vrij laat nog, om 21:30 is ze volgens mij altijd wel weg.
Fijn dat het werken nog goed gaat liefie, scheelt toch wel als je met een goed gevoel ga werken!
Jannoek: gelukkig gaat het weer beter met werken! Zou fijn zijn die 36 weken volhouden! Scheelt er weer 2 na de bevalling
hier gaat het ook nog prima. Heb deze week 2 avondjes gedaan, zaterdag ochtend laatste ochtenddienst want daar heb ik echt een hekel aan. Moet er te vroeg voor mn bed uit
In maart dan nog 2 of 3 nachtjes en daarna alleen nog wat korte avondjes. Ideaal zo. Merk het wel, kan de trappen niet meer op rennen maar neem wat vaker de lift (5 hoog

) en eet tussendoor wat meer dan normaal.