Verhuizen????

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 03 feb 2008 09:06

samen slapen onder 1 dekbed is een ramp!

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 03 feb 2008 11:29

Wij hebben ook twee aparte dekbedden. Een 2 bij 2 dekbed was niet groot genoeg en nog groter... dan wordt het weer zo'n enorme lap om te wassen.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 03 feb 2008 12:19

Ik hoef idd absoluut geen tweepersoonsdekbed. Al is het ding 3 meter breed, mij niet gezien. Ik heb lekker mijn eigen dekbed nodig, waar ik helemaal in kan rollen en zo kan vormen zodat ik lekker lig. Dan heb ik echt geen zin in een man die er ook nog bij moet ;)

Al is het soms wel vervelend dat er op knuffelmomentjes spleetjes tussen zitten en koude lucht doorheen komt (omdat mijn man persé met open raam wil slapen, al is het nog zo koud :( ) Maar dat vind ik dan niet zo erg.
Ik vind er niets romantisch aan, met zn tween onder 1 dekentje eigenlijk. Ik slaap 's nachts, en heb dan lekker mn ruimte nodig :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 03 feb 2008 12:26

Whaha! GB wil ook onder 1 dekbed. Maar ik heb altijd veel ruimte nodig om te slapen, dus ik weet niet of dat zo'n succes wordt! Ben benieuwd.
Misschien ergens een goedkoop 2 persoons dekbed opduikelen om het uit te proberen, en als het niet werkt: gewoon m'n eigen lekkerste dekbedje er weer op :D

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 03 feb 2008 12:39

Acire: je mag die van ons wel hebben :lol:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 03 feb 2008 12:55

Acire schreef:Whaha! GB wil ook onder 1 dekbed. Maar ik heb altijd veel ruimte nodig om te slapen, dus ik weet niet of dat zo'n succes wordt! Ben benieuwd.
Misschien ergens een goedkoop 2 persoons dekbed opduikelen om het uit te proberen, en als het niet werkt: gewoon m'n eigen lekkerste dekbedje er weer op :D

wat je ook kan doen is twee 1 persoonsdekbedden aan elkaar vast maken (met bijv. drukknopen of strikjes)... Dat scheelt je weer een 2 persoondekbed kopen. :wink:

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 04 feb 2008 11:20

*Annet* schreef:LeChat, wij vragen ons af waarom het hier het Geitedurp wordt genoemd. We willen ook zo'n sticker op de auto, staat wel cool.

Hoe de jufs en meesters zijn met dialect spreken weet ik niet. Volgens mij valt het wel mee want de jongens hebben het er over dat ze allemaal zo raar praten. Maar dat vinden de kinderen hier van onze jongens ook :mrgreen:

Waar dat "geitedurp" vandaan komt? Goeie vraag, 't is al een heel oude benaming. Vroeger hadden alle arbeiders een geit, dat was zogezegd de koe van de armen.. maar of ze die in Melissant dan meer hadden dan in -pak 'm beet- Ouddorp? geen idee... 'k Zal het nog eens aan m'n vader vragen :wink:.

Haha: "Wat praten jullie raar!" "Nee, jij praat normaal *ahum*!" :mrgreen:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 04 feb 2008 11:51

Lalage schreef:Acire: je mag die van ons wel hebben :lol:

Goed idee :D Kosttie?

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 04 feb 2008 18:20

Acire schreef:

haha kom maar halen ;p kost niets

Heeft iemand nog ideetjes om de slaapkamer op te leuken? Die van ons is saai :-S

Verder heb ik nog niet durven bekennen dat ons behang enorm is gaan bobbelen na het schilderen :oops: :cry: Dus Borkdude wil het allemaal eraf en over doen. Ik heb er helemaal geen zin in, al die troep, maar goed als er een mannetje komt dat er goed in is dan moeten we het maar doen. Op sommige plekken ziet het er echt niet uit...

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 04 feb 2008 18:36

Lalage schreef:
Acire schreef:

haha kom maar halen ;p kost niets

Afgesproken!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 04 feb 2008 18:42

@Lalage: kleuraccenten? Thema?

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 04 feb 2008 19:15

Hoe komt het dat het behang is gaan bobbelen na het schilderen?
Of heb je eerst behangen en daarna erover heen geschilderd?

Ik zou voor op te leuken bijv. een schilderij kopen (of bij de kunstuitleen eentje halen) hoeft helemaal geen bijzonder ding te zijn bijv. van Xenos of Action ofzo en dan 1 kleur eruit halen en daar paar kaarsen van neerzetten. Bloempot en lampekap in die kleur etc.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 04 feb 2008 19:30

Waarschijnlijk is het behang niet goed op de muur geplakt, al hebben we alles twee keer ingesmeerd met lijm. Het is glasvliesbehang en daar schilder je altijd overheen.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 06 feb 2008 16:04

wij slapen wel onder 1 dekbed! en dat bevalt super! hebben een bed van 1.60 breed en dekbed is 220 bij 240 en ik lig er ook altijd in maar hebben geen last van teweinig deken.
Dus wij houden zo ik kan hem ook niet verschonen maar ik heb een lange man 1.93 of zo en die schudt hem er zo in dus dat hoef ik niet zelf te doen.

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 06 feb 2008 16:29

liefie schreef:wij slapen wel onder 1 dekbed! en dat bevalt super! hebben een bed van 1.60 breed en dekbed is 220 bij 240 en ik lig er ook altijd in maar hebben geen last van teweinig deken.
Dus wij houden zo ik kan hem ook niet verschonen maar ik heb een lange man 1.93 of zo en die schudt hem er zo in dus dat hoef ik niet zelf te doen.

Hoe was je bruiloft?
FOTO FOTO
En bevalt het wonen verder in je nieuwe huis?

Ik moet enorm wennen aan m'n nieuwe omgeving...
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Terug naar “Archief”