Moderator: Moderafo's
BJ schreef:Ik stond 119. Als ik gewilt had was ik ook binnen de top 100 gekomen, had nog 3 mogelijkheden tot dorpen overnemen. Maar ja, troepen trainen was ook erg nodig. Helaas net niet gewonnen. Ik neem voorlopig eerst ook vakantie met dit spel. Kost inderdaad wel enige tijd.
Gian schreef:Nou, s1 is geeindigt. Ik stond op het nippertje nog in de top 100. Bultanos ook zag ik. Waren er nog meer die in de top 100 stonden?
Verder stop ik er wel mee. Het kost mijn teveel tijd. Wel ga ik even op .org versie 3 bekijken.
-edit- Nou, T3 vind ik grafisch niet echt geweldig. Maargoed, zal wel wennen zijn.
Gian schreef:Nou, s1 is geeindigt. Ik stond op het nippertje nog in de top 100. Bultanos ook zag ik. Waren er nog meer die in de top 100 stonden?
Verder stop ik er wel mee. Het kost mijn teveel tijd. Wel ga ik even op .org versie 3 bekijken.
-edit- Nou, T3 vind ik grafisch niet echt geweldig. Maargoed, zal wel wennen zijn.
debbie schreef:Wullimpie schreef:Ik heb nog 157 dagen plus in de aanbieding, wie wil?
Graag userid vermelden met de gewenste server.(als je het op de nieuwe S1 server wilt moet je nog even wachten.
ja graag, voor server3 van nederland!
*Wat is een User ID?
Ieder Speelaccount heeft een unieke code, de User ID. Om deze code te achterhalen, zoek in de statistieken van die wereld naar een Naam en klik op zijn of haar profiel. In de adresbalk van je browser staat dan ../spieler.php?uid=userid..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten