Travian - en technische vragen over Travian [deel 4]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 01 jul 2006 17:54

Ik stond 119. Als ik gewilt had was ik ook binnen de top 100 gekomen, had nog 3 mogelijkheden tot dorpen overnemen. Maar ja, troepen trainen was ook erg nodig. Helaas net niet gewonnen. Ik neem voorlopig eerst ook vakantie met dit spel. Kost inderdaad wel enige tijd.

Gian
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Gian » 01 jul 2006 18:06

BJ schreef:Ik stond 119. Als ik gewilt had was ik ook binnen de top 100 gekomen, had nog 3 mogelijkheden tot dorpen overnemen. Maar ja, troepen trainen was ook erg nodig. Helaas net niet gewonnen. Ik neem voorlopig eerst ook vakantie met dit spel. Kost inderdaad wel enige tijd.

Ik snap niet dat je dat niet allebei deed. Ik trainde ook troepen, had een 15k leger, en nog wist ik niet wat ik met mijn grondstoffen moest doen.
Bovendien had ik 8 senators klaarstaan, en als je met een groot aanvalsleger een dorp wegveegt kost het je nauwelijks troepen.

Maargoed, ik vond stijgen op de pop.-ranglijst leuker dan aanvalspunten verzamelen.
Tenslotte begon ik ook pas eind jan. en ben daarom best tevreden.

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 01 jul 2006 18:23

Nou, het kwam eigenlijk doordat de motivatie een beetje weg was om nog veel te doen. Dus ik nam dorpen over om de troepen te stallen. Maar dus niet teveel. Ben dan ook op 19 dorpen blijven steken.

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 01 jul 2006 21:17

19 dorpen :shock: Dan ben ik veel te lief volgens mij :(

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 01 jul 2006 21:25

Te weinig connecties ;-) Ik heb vooral vriendelijke overnames gedaan.

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 01 jul 2006 22:44

Gian schreef:Nou, s1 is geeindigt. Ik stond op het nippertje nog in de top 100. Bultanos ook zag ik. Waren er nog meer die in de top 100 stonden?

Verder stop ik er wel mee. Het kost mijn teveel tijd. Wel ga ik even op .org versie 3 bekijken.

-edit- Nou, T3 vind ik grafisch niet echt geweldig. Maargoed, zal wel wennen zijn.

Ik ben 3 weken terug gestopt met dorpen overnemen, was niet meer interessant ivm het eindspel.

Had een leuk leger op het laatst. Zo'n 7500 L20 imperianen en 3500 L20 ceasaris. Geen dorp (buiten SaH) in de nabijheid waar ik niet op de thee ben geweest.

aldo bulten
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor aldo bulten » 02 jul 2006 23:48

ook van mij nog een terug blik!

ik begon bij BIAB. daar heb ik mijn eerste dorpje opgebouwd! na enige tijd ben ik samen met janjaap en moppie een BAIB 2 begonnen. veel werk heb ik toen verzet! al snel bleek dat je veel tijd moest steken in het spel wilde je het goed doen! soms lopen er frustraties hoog op! die moeten dan weer gesust worden! dat heb ik zo nu en dan moeten doen! toch was ik dat zat! en heb contact gezocht met een alliantie die sterk leek en waarbij we ons als geheel BAIB 2 hebben aangesloten! (enkele uitzonderingen daargelaten) dit verlichte de werkdruk voor mij aanzienlijk! ik legde me steeds meer toe op het maken van contacten met andere leiders! dit ging goed! al snel had ik er wel 20 op msn! wederom werd ik leider van de alliantie waar ik in zat! (VTS)
dat koste mij weer veel tijd! en, het aantal contacten groeide! VTS ging banden aan met }{ en, later werden die weer verbroken!
intussen was een grote groep die VTS al de tijd draaiend had gehouden er mee gestopt! dus, er was een leiders gat! dat werd na wat gerommel wel opgevuld!
in de tussentijd was ik uit VTS gegaan! en was in een andere alliantie gegaan om enkele spionnen te ontmaskeren. dit is gelukt! 4 heb ik er ontmaskerd! helaas kwamen er sneller spionnen bij dan dat er ontmaskerd konden worden!

toen kwam de oorlog tegen dikkes! die oorlog heeft mij heel veel contacten bezorgt! al snel had ik alle leiders van de top 20 allianties in mijn msn lijst! het plan van de aanval tegen dikkes is gekomen van de hand van 3 mensen: freagle, detected desteny en van mij.! de aanvallen op dikkes begonnen op gang te komen! juist toen het opgang was gekomen werd het eindspel ingevoerd!
later bleek dat dikkes al wist dat het eindspel er kwam! en dikkes heeft zijn grote legers gespaard in de oorlog! dat is helaas zo gegaan door een lek binnen de leiding van de NL server!
enkele mensen hebben de makers van travian aangeschreven! en die mensen gaven aan dat het eindspel op s1.nl was mislukt! dit werd niet als een officiele mededeling gedaan! het was een persoonlijk bericht aan enkele spelers! (als dit wel openbaar was gemaakt dan had travian een advocaat op bezoek gehad! en een groot proces!)

toen kwam het eindspel! VTS was niet meer wat het was! ik ben er uit gegaan! voornamelijk was dat omdat ik niet meer verderwilde met }{!

TwT heeft mij aangetrokken! daar heb ik mijn travian carriere mogen beeindigen door sitter te zijn van freagle! hij had het op 1 na grootste wereldwonder van de server! het heeft me nog eventjes veel tijd gekost dus!

al met al: ik kijk terug op dit geniale spel met heel veel plezier!

Edit: ja ik ben in de top 100 geeindigd! op het laatst nam ik dorpen over met in 1 aanval 3 senatoren! en verschillende dorpen haddan 2 senatoren! mijn dorpen werden allemaal gebruikt voor het stallen van troepen van mijn buurman! (d4rk!ce) later bleek dat hij het grootste leger had van geheel het drieluik! we speelden volledig samen!

80. bultanos 3L-TwT 14756 20

groet
bultanos / Aldo

debbie
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor debbie » 03 jul 2006 11:19

Gian schreef:Nou, s1 is geeindigt. Ik stond op het nippertje nog in de top 100. Bultanos ook zag ik. Waren er nog meer die in de top 100 stonden?

Verder stop ik er wel mee. Het kost mijn teveel tijd. Wel ga ik even op .org versie 3 bekijken.

-edit- Nou, T3 vind ik grafisch niet echt geweldig. Maargoed, zal wel wennen zijn.

welke is dat?

is dat server travian.org of travian.at, server1-4?

deze mogelijkheden zijn er, als ik daar kijk,

maar welke moet ik dan hebben?

vlieger
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor vlieger » 03 jul 2006 11:20

nah bagger dit...

Ik probeer in te loggen vanmorgen en ik kreeg de melding onjuist wachtwoord. Oke kan gebeuren dus ik typ opnieuw nog steeds onjuist wachtwoord. Dus dacht ik, ik vraag een nieuw wachtwoord aan...

Email adres niet bekend... :shock:

Blijkt dat server 1 is afgelopen... wat een einde. Een mailtje was wel even op zn plaats geweest of een melding of whatever ...

Vreemd dat ze zo je account dumpen en voor de rest niks melden.

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 03 jul 2006 11:32

Nou... ze hebben het wel gemeldt hoor ;-) Alleen ben je blijkbaar 3 dagen niet ingelogd, wat natuurlijk erg veel is tijdens het eindspel :P

vlieger
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor vlieger » 03 jul 2006 11:34

BJ schreef:Nou... ze hebben het wel gemeldt hoor ;-) Alleen ben je blijkbaar 3 dagen niet ingelogd, wat natuurlijk erg veel is tijdens het eindspel :P

hmm Zaterdag nog ingelogd... dus dat snap ik niet helemaal :shock:

Edit wordt je verwijderd naar drie dagen dan? Mogen ze wel is leren tellen :x

Wullimpie
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Wullimpie » 03 jul 2006 11:57

Ik heb nog 157 dagen plus in de aanbieding, wie wil?

Graag userid vermelden met de gewenste server.(als je het op de nieuwe S1 server wilt moet je nog even wachten.
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

vlieger
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor vlieger » 03 jul 2006 12:03

Je account zal worden verwijderd over 71:59:35

Op S3 ik heb het ff helemaal gehad... :mrgreen:

debbie
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor debbie » 03 jul 2006 12:24

Wullimpie schreef:Ik heb nog 157 dagen plus in de aanbieding, wie wil?

Graag userid vermelden met de gewenste server.(als je het op de nieuwe S1 server wilt moet je nog even wachten.

ja graag, voor server3 van nederland!

Wullimpie
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Wullimpie » 03 jul 2006 13:05

debbie schreef:
Wullimpie schreef:Ik heb nog 157 dagen plus in de aanbieding, wie wil?

ja graag, voor server3 van nederland!

Wat is je userid?

*Wat is een User ID?
Ieder Speelaccount heeft een unieke code, de User ID. Om deze code te achterhalen, zoek in de statistieken van die wereld naar een Naam en klik op zijn of haar profiel. In de adresbalk van je browser staat dan ../spieler.php?uid=userid..
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

Terug naar “Archief”