Refowebkids deel 17

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor Jannoek » 23 jun 2012 19:18

Hier de witte stokke, iets duurder dan 15,-, maar ben er ook elke dag nog heel blij mee! Floris zit er heerlijk in, en zat (eigenlijk lag) dat al vanaf een paar weken, omdat wij ook de NewBorn set er bij hebben gekocht.
Voordeel vind ik dat je 'm van baby naar dreumes, peuter, kleuter en verder kan gebruiken.
En hout, dus makkelijk af te nemen.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 23 jun 2012 19:45

ik zou toch in eerste instantie kijken wat jij het handigst vind en dat wat past binnen je meubulair. Wij hebben een kinderstoel waar het voorblad afkan en die nu als hoge stoel kan dienen. Fijn ding! GEwoon dus even passen en erbij gaan zitten.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 23 jun 2012 20:05

Wij hebben een white wash Stokke. Ik vind 'm ideaal. Gaat dus al 4 jaar mee en ik zit er ook regelmatig op (of hij wordt als opstapje gebruikt om bij de chocola te kunnen door meneer ;)).

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 23 jun 2012 20:33

Ikea kinderstoel voor buiten en als we naar vrienden gaan (vinden alleen de poten heel irritant) stokke kinderstoel voor in huis zonder bekleding echt een super stoel

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 23 jun 2012 20:37

Wij hebben inmiddels 2 rode stokke's staan. In eerste instantie hadden wij een andere witte kinderstoel waar het voorblad vanaf kon, maar achteraf gezien hadden wij die niet moeten kopen. J zit er nu inmiddels ook in, maar zal op den duur ook wel overgaan op een stokke.

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 24 jun 2012 09:29

Thnx voor de tips :wink:
De IKEA kinderstoel ga ik zowiezo kopen, om mee te nemen als we op visite gaan en op vakantie. Voor in huis wil ik toch een mooiere. Ga nog eens verder zoeken!
Afbeelding

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 24 jun 2012 12:40

Wij nemen nooit een kinderstoel ergens mee naar toe eigenlijk. Bij (schoon)ouders staat een kinderstoel, en bij restaurants hebben ze die ook ;-). Als we bij vrienden/verdere fam eten, dan zit Floris gewoon in de wandelwagen.
Maar eigenlijk eten we voornamelijk thuis de laatste tijd, vanwege de regelmaat voor de kleine man ;-)

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 24 jun 2012 12:51

hier ging hij vaak op schoot, aangezien hij niet rustig kan zitten speelt hij ook vaak op de grond en dat hij tussendoor ff een hapje doet. Dit doen we vaak als het echt een drukke situatie is en het toch alleen maar giga strijd wordt, willen we hem bij de tafel hebben te eten.

Moet wel zeggen dat hij voor hem ws wel beter is om die strijdt aan te gaan, maar jah, soms heb ik er bij voorbaat al geen zin in!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 24 jun 2012 13:18

Wij nemen ook nergens een kinderstoel naar toe. Bij (schoon) ouders staat er een en bij vrienden etc eten wij eigenlijk ook nooit meer. Met 3 ukken onder de 4 jaar moet er altijd wel 1 slapen of eten en rond 17 uur wil ik gewoon thuis zijn ivm regelmaat. Dat werkt bij ons toch nog wel het beste.

Manlief is nu met H een eind gaan wandelen in de stromende regen. Hij was niet meer te houden in huis en stuiterde al vanaf vanmorgen. IN de kerk is hij gelukkig even in slaap gevallen, maar bij thuiskomst zeilden de ballen alweer om onze oren. Wel grappig om het verschil jongens/meisjes thuis te hebben. C taalt er nl niet naar en kan rustig spelen, maar ik zie aan de jongsgte telg al dat hij net zo'n stuiterbal wordt als zijn broer.

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 24 jun 2012 13:57

Zo, wij zijn weer terug uit Italie. :)

Erg leuke vakantie gehad, maar het slapen ging helaas niet zo lekker bij Fem.
Wel ff wennen zeg. Daar was het gemiddeld rond de 30 graden,
en hier?! Brrrrrrrrrrrrr!

Nog gefeliciteerd MissF, met jullie dame!

Wij hebben twee donkerbruine Stokke stoelen, echt heerlijke stoelen,
ik zit er ook vaak op. Wel via Marktplaats gekocht.

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 24 jun 2012 17:45

De stoel gaat ook niet altijd mee, alleen als we ergens gaan eten, muv een restaurant natuurlijk. Ik wil wel dat V gewoon netjes aan tafel zit, ook bij anderen en niet zomaar rond gaat hobbelen onder het eten.
Ik kwam ook de Yaris kinderstoel tegen. Iemand daar ervaring mee?
Afbeelding

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 24 jun 2012 19:22

tja.. dat dacht ik ook altijd. Maar ben blij dat mijn kinderen na tien minuten rond gaan hobbelen. Het veroorzaakt wel problemen als we bij familie eten en daar moeten ze blijven zitten. of de mijne mogen gaan rondhobbelen en neefjes en nichtjes van dezelfde leeftijd moeten blijven zitten. Vooral marijn die kan gewoon niet langer dan tien minuten/ kwartier zitten. Dan ga ik voor rust en gezelligheid en mag hij gerust lekker gaan spelen!

Hopelijk worden de momenten steeds langer, als we er elk jaar vijf minuten aanplakken zit hij met zes jaar op een half uur!!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 24 jun 2012 20:37

wij hebben voor als we ergens heen gaan zo'n stoeltje.. dan kan manoël gewoon er bij zitten.. en het neemt niet zoveel ruimte in..

Afbeelding

Afbeelding

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 24 jun 2012 21:00

oooh.. dat zou echt een rampenplan ding zijn voor Marijn!:) die ligt met stoel en al ondersteboven :)! Ooooh.. wat lijkt het mij heerlijk als je kinderen hebt die gewoon zonder gezeur dag in dag uit lekker aan tafel eten.

Ooh en ja.. ik heb al heeel veel dingen geprobeerd en consequent weken achtereen toegepast! maar dat ze na tien min van tafel mogen, of na kwartier bevalt ons tot nu toe het beste! zodat we ook nog kunnen genieten van ons eten.. mmmm!!

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 25 jun 2012 08:42

Vind die nieuwe ronde stoel van ikea ook erg leuk! De leopard, 55 euro.
Wij hebben zelf de chicco polly, ideale stoel maar ik vind hem wel log en groot en onhandig dat er maar 2 wieltjes op zitten ipv onder iedere poot 1.
Maar om nu een andere te kopen terwijl deze verder nog prima is en lekker zit (kan ook in ligstand) en redelijk makkelijk schoon te houden. Maar zal nu eerder voor zo'n ikea stoel gaan. Vond zelf de stokke ook erg log en struikelde telkens over die poten aan de achterkant (op vakantie gebruik)
Doe ik overigens bij die goedkope van ikea ook :lol: die poten staan echt mega wijd, ideaal voor de stabiliteit, maar verder... #-o :wink:

Terug naar “Archief”