@NdW, fijn dat alles goed was joh!
@ajl, hier is nog zo'n lijstje:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zwa ... schap.htmlHier werkt het erg goed om op te letten op de hoeveelheid eten. Ik eet nu maximaal 7 boterhammen per dag, en daarnaast minimaal 1 stuk fruit (dat at ik zelden, dus elke dag 1 stuk is al een vooruitgang

), en gewoon avondeten met een toetje. Dat elke maandag t/m vrijdag, en dan in het weekend wel patat ofzo, en ik koop voor het hele weekend voor mezelf dan 1 pakje tucjes of 1 zak chips en een lekkere koek ofzo voor zondag. anders is het hek van de dam bij mij en vreet ik me alsnog vol

Het werkt goed, want ik zit nu met 30,5 weken op +11 kilo, dat is 6 kilo minder als bij Jurian toen ik 30 weken was.
Hier is de mevrouw van RST geweest, ze bleek mijn broertje te kennen, mijn man, schoonfamilie

Wel grappig. Heb er helemaal vertrouwen in dat het deze keer een leuke kraamtijd wordt. Al was het bij Jurian niet vervelend ofzo, maar echt leuk ook niet eigenlijk. Daarom hebben we nu wel voor RST gekozen eigenlijk. Ze vroeg ook wat ik het belangrijkste vond tijdens die week, en ik vertelde dat ik Jurian het belangrijkste vind, de zorg voor hem. Nu is het eigenlijk zo dat de zorg voor moeder en kind is, maar ze zei al dat ze daar bij RST niet aan doen. Dus ik denk dat we echt de goede keus hebben gemaakt

het komt nu allemaal wel dichtbij zo. De brief voor het ophalen van de blije doos viel ook door de bus. Raar idee hoor, want in mijn beleving duurt het nog zo lang. Ik moet nog 4,5 weken werken, en dan nog zoveel doen voor het kindje geboren wordt. Aan de andere kant heb ik er wel enorm veel zin in

Nu genieten van het heerlijke weer, da's ideaal aan deze tijd zwanger zijn hoor, dat lekkere buiten zitten

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...