Refowebkids deel 11

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Re: Refowebkids deel 11

Berichtdoor Evelien » 20 aug 2010 07:36

Blaasontsteking is zooo pijnlijk. Ik kreeg (acute) blaasontsteking toen ik in de kerk zat. Onder het grote gebed zat ik onder de bank van de pijn en moest heel nodig plassen (maar ik mocht niet van m'n moeder die dacht dat ik me aanstelde). Na het gebed naar huis gegaan en naar de huisarts. En ja hoor het was blaasontsteking, ik mocht zelf door de microscoop kijken. Die zondag was echt ik bleghh beroerd.

@Annet, heeft de huisarts nog verteld wat het wel zou kunnen zijn? Of heeft hij daar geen uitspraak over gedaan? Sterkte ermee. Hopen dat het zo blijft en de pijn niet terug komt.

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 20 aug 2010 08:20

Annet, ze heeft toch geen klein wondje gehad wat nu weer genezen is?

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 20 aug 2010 11:19

Hopelijk nu geen last meer *Annet*!

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 20 aug 2010 11:42

snotterige Hannah lekker aan het spelen. een hele bak met speelgoed, is ze daar heel lang zoet geweest met een pak optimel 8)
Afbeelding

na moe gespeeld te zijn lekker slapen :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 20 aug 2010 11:52

Wat een mooi en lief meisje is Hannah! Heeft ze het helmpje nu 23 uur p dag op?
Dat zoet zijn met een pak optimel, terwijl ze een bak vol speelgoed heeft herken ik wel bij Lieke ;) Zoiets is veel interessanter natuurlijk!

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 20 aug 2010 11:56

mooie foto's jpc. ze lijkt geen last te hebben van haar helmpje en er lekker om te slapen :)
heb je haar nog boven in het ledikantje liggen? ik dacht dat je al eens vertelde dat ze zich begon op te trekken?

tja hier ook hetzelfde. vooral de pakken waar een koe opstaat zijn hier favoriet.
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 20 aug 2010 12:00

vpk schreef:mooie foto's jpc. ze lijkt geen last te hebben van haar helmpje en er lekker om te slapen :)
heb je haar nog boven in het ledikantje liggen? ik dacht dat je al eens vertelde dat ze zich begon op te trekken?

tja hier ook hetzelfde. vooral de pakken waar een koe opstaat zijn hier favoriet.

klopt idd, maar daar is ze weer mee opgehouden. ze dacht zeker het lukt nog niet helmaal dus, probeer het later nog wel eens :mrgreen:
Afbeelding

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 20 aug 2010 15:24

@missf Het is wel logisch dat hij s'avonds later slaapt, want eigenlijk is hij nog geen 12 uur wakker (vanaf moment van opstaan gerekend). Hugo slaapt over het algemeen tot 6.00 uur, soms tot 7.00 uur. Dan is hij wakker tot ongeveer 12.00/13.00. Dan slaapt hij gelijk en ik maak hem na ongeveer 1,5 uur wakker. Als hij echt heel moe is dan maak ik hem na 2 uur wakker. Vervolgens stop ik hem om 19.00 uur in bed, dan speelt hij nog even, maar is binnen 30 minuten onder zeil...ideaal.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 20 aug 2010 17:06

jeepeecee schreef:
vpk schreef:mooie foto's jpc. ze lijkt geen last te hebben van haar helmpje en er lekker om te slapen :)

klopt idd, maar daar is ze weer mee opgehouden. ze dacht zeker het lukt nog niet helmaal dus, probeer het later nog wel eens :mrgreen:

wil nietmet je bemoeien, maar vind het altijd lastig om toch aan te geveven dat je wel op tijd het bedje naar beneden moet doen. Als ze wakker zijn kan ze ook op avontuur uitgaan en uit bed kukelen! Brrr... zou er toch niet aan moeten denken. Hier heb ik em naar beneden gezet toen ze eenmaal begon met zelf zitten, dus rond ee nmaand of 7.

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 20 aug 2010 17:45

paprikameisje2 schreef:
jeepeecee schreef:

wil nietmet je bemoeien, maar vind het altijd lastig om toch aan te geveven dat je wel op tijd het bedje naar beneden moet doen. Als ze wakker zijn kan ze ook op avontuur uitgaan en uit bed kukelen! Brrr... zou er toch niet aan moeten denken. Hier heb ik em naar beneden gezet toen ze eenmaal begon met zelf zitten, dus rond ee nmaand of 7.

De box hebben wij idd wel naar beneden, het bed nog niet. Ik sluit niet uit dat we dat ook binnenkort gaan doen.... Zitten kan hij wel, optrekken begint nu......

jaantje74
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor jaantje74 » 20 aug 2010 21:05

Wij hebben de box en het bedje vorige week ook naar beneden gedaan.
Ze is nu 7 maanden. Zodra ze wakker is, gaat ze op haar knietjes zitten of ze zet haar handjes en voetjes neer en haar billetjes in de lucht.
Nu kan ik haar weer met een gerust hart in bed laten ook al is ze wakker.

toppie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor toppie » 20 aug 2010 21:21

Wat een lief meisje, Jeepeecee!
Zo een stralende lach, echt hele dagen genieten zeker?!

Vanmiddag verraste zoonlief mij met twee hele mooie hortensia's.
Ik was ijverig op zoek gegaan voor hem, voor een vakantiebaantje.
Nu heeft hij van zijn eerste centen voor zijn moeder haar favourite bloemen gekocht.
Ik heb hem spontaan een dikke zoen gegeven, hij moest wel even bukken.. omhelzing-smile Zo lief!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 21 aug 2010 07:44

pff wat hebben we een ideaal kind! slaapt zo heerlijk! gisteravond van half 11-half 3.. toen merkte ik dat hij mn borst zocht (hij huilde niet) dus gevoed.. toen sliep hij van h3-h7.. klein slokje gehad, maar viel meteen weer in slaap en werd om 8 uur wakker! \:D/ \:D/ en zo gaat het een beetje de dag door..'s ochtends is hij vaak anderhalf uur wakker.. om de rest van de dag slapend en etend door te brengen.. en dan 's avonds is hij 2 uurtjes wakker..

saartje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor saartje » 21 aug 2010 10:27

trijntjejohanna schreef:pff wat hebben we een ideaal kind! slaapt zo heerlijk! gisteravond van half 11-half 3.. toen merkte ik dat hij mn borst zocht (hij huilde niet) dus gevoed.. toen sliep hij van h3-h7.. klein slokje gehad, maar viel meteen weer in slaap en werd om 8 uur wakker! \:D/ \:D/ en zo gaat het een beetje de dag door..'s ochtends is hij vaak anderhalf uur wakker.. om de rest van de dag slapend en etend door te brengen.. en dan 's avonds is hij 2 uurtjes wakker..

Het is zo erg met mij gesteld dat ik nu pas besef dat je bevallen bent! :D Van harte gefeliciteerd hoor!!! Wat een leuke bijzondere naam, leuk! Is het genieten?
Psalm 25:2 (ber.)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 21 aug 2010 11:00

het is enorm genieten! hij was bij de geboorte 3920 gr! afgevallen naar 3800 gr! gister gegroeid tot 3980... en vandaag 4150 gr :shock: volgens mij is mn borstvoeding slagroom

Terug naar “Archief”